Jyväskylämiitti? :)

kavereita vailla

Olen 20 vuotias tyttö ja vailla uusia kavereita Jyväskylästä, harrastamaan liikuntaa, baareilemaan tai ihan mitä vaan. :) Voitais järjestää vaikka joku miitti? Mennä keilaamaan? Baariin? Tai sitten vain perinteinen kahville meno jos muu ei innosta?

Ilmoitekaas itsestänne!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kertoisitko vähän itsestäsi tarkemmin? Esimerkiks vähän jotain sun luonteestas ja et mitä ylleensä tykkäät vapaa-ajalla touhuilla tms..? :)

Ja et millasta kaveria etsisit, onko mielessä mitään tietynlaista tyyppiä?

Awesome

Heeei, olen mukana! Mittiä vaan pystyyn! Olen 22 vuotias nuori nainen, iloinen, sosiaalinen, avoin, rehellinen, luotettava jne. Vapaa-ajalla tulee enimmikseen katsottua elokuvia tai mentyä kävelylle (tai oltua koneella, nykyaika pff..), valokuvaan jonkun verran. Tykkään keilauksesta ja sulkapallosta. Rakastan eläimiä. Etsin kavereita joka tarkoitukseen :)

kavereita vailla

Etsin kavereita ihan kaikkeen vapaa-ajan viettoon. Tykkään hirveesti harrastaa liikuntaa, niin etenkin siihen olis kiva saada seuraa. :) Myös leffoja tykkään katella ja tehä kaikkee mahollista.

Luonteeltani olen rauhallinen, iloinen ja kyllästyn helposti yksinoloon. Mulla on vain pari kaveria joita tulee nähtyä, niin olis tosi kiva saada lisää. :)

Millos miittailemaan?

Vierailija

Mites muuten, kun puhut "Jyväskylämiitistä", niin tarkotatko, että haluisit nähdä kaikki ketkä ny haluis nähä niin samaan aikaan isolla porukalla, vai erikseen..?

Awesome

Samaan aikaan vaan, se toimii parhaiten, nimimerkillä Kokemusta on! Mulla on valitettavasti aika vähän vapaa-aikaa töistä, mut iltasin seittemän jälkeen käy melkeen aina. Päivällä jos haluu miitata ni sit täytyy sopia joku vapaapäivä

Vierailija

Hei jes, minä olen myös mukana! Olen 22-vuotias ja majailen täällä syrjässä, eikä niitä kavereita nyt ikinä ole liikaa. :) Itse tykkään kovasti tuosta liikunnasta mutta ei ole kaveria keilaamaan yms. Normaalisti ite vain päivisin käyn lenkillä tuon koiruuden kanssa ja sittenhän tietty tulee vietettyä aikaa tässä koneen ääressä. Olen valitettavasti työttömänä työntekijänä joten aikaa on liiankin kanssa! :D

Awesome

ensi viikon keskiviikko olisi vapaa, yhdet kahvittelut on kaverin kanssa mutta täytyy kysellä kellonaikoja. Ja ensiviikolla kello kuuden jälkeen sopii myös mikä tahansa muu päivä paitsi tiistai. Kaikki halukkaat vaan mukaan ja kertomaan sopivia aikoja :)

kavereita vailla

Mulle käy ens viikolla joka päivä joskus iltasella, paitsi ei viikonloppu. :) Vaikka se keskiviikko? Mentäiskö sinne keilaa vai kahville vai mitä?

Awesome

kahville vois mennä eka, pystyy tutustuu ja juttelee helpommin :) jos nähdään jossain keskustassa, esim. halosen edessä? mikäs kellonaika?

Johanna

Moi!

Täällä ois kans yks tyttönen innokas lähtemään mukaan miitteilemään!

Oon -93 syntyny, ammattikoulusta valmistunut nyt tänä keväänä ja alotan työt keskiviikkona. Urheilu on jääny vähän vähemmälle kesän aikana, mutta tykkään kyllä liikkua ja aikasemmin oon harrastanu paljon kaikenlaista. Oon sosiaalinen ja mielestäni kiltti ihminen, joka osaa ajatella muitakin eikä vaan itteensä. :D Ja eläimet on lähellä sydäntä, koiran meinaan hankkia kun rahatilanne sen sallii. Matkustellu on tullu aika paljon, haluun nähä maailmaa niin paljon ku mahollista! Vapaa-ajalla lenkkeilen, tapaan kavereita ja tykkään järkkäillä illanistujaisia; hyvää ruokaa, juomaa, musaa ja seuraa. Leivon ja teen ruokaa paljon. Sitten käyn sillon tällön baareissa, välillä on kiva ottaa irti arjesta ja lähteä tanssimaan... ;)

Jos täällä ois innokkaita tapaamaan, mulle ainakin kävis keskiviikko kans, pääsen sillon kahen aikoihin töistä. Oisko joku kahvila hyvä paikka niin pääsis juttelemaan enemmän ja tälleen?

Vierailija

Hei täähän kuulostais kivalta!(: Ite oon 18.v ja vasta muuttanu Jyväskylään.

Haluisin mielelläni tulla tohon miittiin, mutt mulle kävis vaa ma ja ti, mut jos muille ei käy se nii voihan myöhemmin järjestää uuden miitin?(:

Nii jos kerron vähän itestäni: oon tosi ilonen ja sosiaalinen, tuun kaikkien kaa toimeen ja harrastuksiin kuuluu lenkkeily, kuntosali ja kuntonyrkkeily. Rakastan shoppaamista ja kaikkee muotiin liittyvää(:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat