San Francisco

Kommentit (10)

Maarit

Heippa Madde!

Tosi kiva lukea juttujasi, kun jaksat kirjoitella niin usein, ja vielä tutuista maisemista! Kävimme itse siellä suunnalla viime lokakuussa. Roadtrippimme alkoi San Franciscosta päättyen parin viikon päästä Las Vegasiin. Ensi vuodeksi meillä on suunnitteilla jo uusi reissu sinne päin, tällä kertaa vähän pitempi :) Olisi mukava kuulla mitä paikkoja siellä Losissa olisi näettävänä ja koettavana, kun on jo kiertänyt kaikki pakolliset nähtävyydet :)

Kiitos jo etukäteen! Hyvää kesän jatkoa :)

Vierailija

Heii, voi teillä on varmasti ollut todella kiva roadtrip ja aivan mahtavaa jos pääset uudelle reissulle noinkin pian!!! Voisin aivan postauksen verran kirjoitella noista "ei turistinähtävyyksistä", mutta yleisesti suosittelen ihan sellaista normaalia arkea kokea tällä suunnalla. Esim. Viettää päivä kivassa rantakaupungissa hengaillen rantsussa ja syöden hyvin, esim Manhattan Beach, Huntington Beach, Redondo Beach. Laguna Beachillä on aivan mahtavia rantoja myöskin. 

Ihanaa kesän jatkoa myös sinne!!!

Vierailija

:) Kaupunki on kyllä todella hieno mutta itse en jotenkin tykkää kovinkaan paljoa. Mukava muutaman päivän ajan mutta muuten jotenkin liian stressava paikka :D Hih :)

Ellim

Olen niiin kateellinen, San Francisco on ollut mun matkustuslistalla iät ja ajat, mutta juurikin noiden kalliiiden hotellien ja lentojen ristiriita tuottaa ongelmia: toisaalta ei viitsisi lentää niin kauas ja kalliilla vain vähäksi aikaa, muttei myöskään huvita pulittaa koko kuukausipalkkaa asumisesta.. 

Onneksi voin nauttia kaupungista sun blogin välityksellä, kiitos siitä! Ihanaa muuten, että blogisi ulkoasua on muutettu niin, että koko postaus näkyy kerralla. Rehellisesti sanoen jätin koko blogin muutamaksi viikoksi, koska jatkuva postausten klikkailu ja takaisin palaaminen vei hermot. Propsit siis tästä muutoksesta, nyt tänne on taas mukava tulla! :)

Vierailija

Voi miten kiva kuulla, tosiaan tuo ulkoasu oli muutoksen alla pidemmän aikaa mutta vihdoin se toimii loistavasti! Ihana että palasit takaisin <3 

Tuossa alemmassa kommentista malla mainitsi hieman tarkempia vinkkejä hotellien suhteen. Kannattaa myös hieman googlailla esimerkiksi pienempiä hotelleja sekä esimerkiksi loma-asuntoja jotka usein ovat paljon halvempia kuin hotellit. Toivottavasti jonain päivänä pääset katsastamaan kaupungin!

Malla

Parasta ottaa cable car ku kavelee china town lapi ja hyppaa siita linjalle. En oo ikina maksanu siita kyydista mitaan ja paase koko matkan Fishermaniin asti. Jos haluu ni voi jaada kyydista Lombardin kohdalla ja kavella siita lopun matkaa, tai hypata seuraavaan vaunuun. Hotellii kannattaa katella vahan keskustan ulkopuolella. Bart systemi on niin hyva et silla paasee liikkuu keskustan ja Oaklandin valilla tosi nopeesti ja hinnat on puolet. Ei tietty kannata jaada Oaklandiin, hirvee alue, mut siita ottaa jonkun lahi kaupungin ja loytyy kivoja paikkoja.

Ronja San Diegosta :)

Kiitos näistä vinkeistä! Nimittäin me tulimme kanssa San Franciscoon heti teidän perään, nimittäin tänään tiistaina :).

maiggu

San Francisco ja Boston on ehdottomasti mun lemppari kaupunkeja usa:ssa. Onneks pääsen joulukuussa taas San Francisoon! :) Kaupungin ympärilläkin on oikein mukavia pieniä merenrantapaikkoja! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat