Apua e-pillereiden ja menkkojen kanssa!

apua

Hei!

Syön pillereitä, joissa pidetään viikon tauko. E-pillerivalmisteiden ohjeissa lukee, että menkkojen kuuluisi alkaa 2-3 päivän päästä viimeisestä pilleristä, mutta minulla usein vasta viidentenä tai kuudentena pillerittömänä päivänä. Jännittää onkohan tämä ihan normaalia vai löytyykö kohtalotovereita :P

Kommentit (8)

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

Ihan normaalia on : ) ihmisillä vaihtelee niin paljon miten se oma kroppa reagoi hormooneihin että pillereiden kanssa tuo tyhjennysvuoto saatta jopa jäädä pois. Mulla ainakin alkaa vasta silloin viidennen tai kuudenne päivän aikana ja nän on mennyt näillä pillereillä jo kaksi vuotta :) turha huolestua! 

apua

Kiitos kommentistasi rosemary! :) helpotti paljon kuulla tuo, ehkä saan yöunet nyt takasi ;D

Osaatko sanoa siitä, kun olen näitä pillereitä nyt vuoden käyttänyt ja ekat 10 kk vuoto alkoi aina 5. päivänä mutta viime kuukausina vasta 6. päivänä :D kyselen varmaan ihan tyhmiä, mutta pitäisikö tästä "muutoksesta" huolestua? :D

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

Mulla on kanssa tehny ton ihan saman kun enne alko just viidentenä ja sitten on ollu sellaset varmaan puol vuotta että alkanu kuudentena :D aika samoissa mennään. Mikä merkki sulla on muutes? 

Johanna

hei ajattelin tähän keskusteluun nyt samalla kysästä, kun tuli mieleen, että onko normaalia, että vuoto kestää vielä päivän pari, kun oon jo alottanu seuraavan liuskan?? Mulla on alkanu nyt käymään näin, kun oon kahella liuskalla peräjälkeen siirtänyt menkkoja... Onko normaalia?

Vierailija

Johanna, mulla käy aina noin vaikkein söisi kuin yhden liuskan pillereitä. Otan vikan pillerin tiistaina, menkat alkaa pe-la ja su alotan uuden liuskan ja menkat jatkuu siitä viikon. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat