Mitä tehdä asialle?

Vierailija

Tavattiin miehen kanssa hieman erikoisessa ympäristössä ja ystävystyttiin. Mies yritti siellä iskeä, en lämmennyt sillä tiesin kyseisen henkilön olevan hieman pelimies. Mies kysyi viimeisenä päivänä kahville, vastasin hieman rumasti ja suututin hänet. Sanoin hänelle, etten halua olla yksi sulka hänen hattuunsa, hän suuttui ja väitti ettei ole sellainen.

Lähdettiin pois täältä ja pidettiin enemmän tai vähemmän yhteyttä. Tajusin, että pidän tästä tyypistä oikeesti. Yhteydenpito on ollut vaihtelevaa ja välillä ollaan lähinnä vain soitettu suuta toisillemme. Mies pyysi kerran kahville,elämä vei eri suuntiin,eikä koskaan päästy sinne asti. Pyysin tämän jälkeen miestä kerran kahville, muttei lämmennyt ja oli aika kylmä.

Nyt nähtiin vuoden jälkeen ja päädyttiin sänkyyn. Kaikki vanhat tunteet heräsivät pintaan ja oon taas aivan korvia myöten ihastunut. Minusta tuntuu, ettei mies sittenkään halunnut muuta kuin seksiä. Asiaa ei helpottanut yhtään, että tämä mies oli aivan törkeän hyvä.

Mitä teen? Onko jollain samanlaisia kokemuksia? Minulla on ollu muitakin tyyppejä tässä välissä, mutta ne kaikki ovat olleet ''ihan kivoja'' tyyppejä, kukaan ei herätä samoja tunteita. Kaikki muut jutut olen vaan kylmästi laittannut poikki. En omasta mielestä ole seurustelevaa tyyppiä, mutta nyt tajusin etten halua ketään muuta kuin tämän. Aikakaan ei auttanut (ei nähty vuoteen ja olin ihan varma ettei tämä enää herätä tunteita). Pyydänkö itse vielä kahville vai mitä teen? On vielä paljon yhteisiä kavereita, joten täysin ''unohtaminen'' on mahdotonta. Ja sanon vielä että ollaan aikuisia. Oon ihan rikki, koska jotenkin tiiän ettei tästä vaa tuu mitään.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat