pitäisikö mun vaan lähteä?

Vierailija

olen ollut yhdessä jätkän kanssa on/off kohta 3vuotta. En osaa sanoa rakastanko häntä enää tai olenko oikeastaan ikinä rakastanut, en jotenkin ole ihan varma.seksi on tosi huonoa ja asiasta on turha puhua jätkälle,koska hänellä on tosi huono itsetunto ja siitä tulisi vaan ongelmia.feikkaan siis joka kerta että tulen ja olen tehnyt sitä koko kolme vuotta..nyt ollaan muuttamassa yhteen mutta mietin koko ajan että onks se nyt hyvä idea, kuitenkin välillä haluun muuttaa sen kans yhteen ja välillä must tuntuu et välitän siit oikeesti. mutta samalla pidän häntä välillä todella vastenmielisenä. En tiedä yhtään mitä ajattelen ja mitä tehdä. Pitäisikö mun vaan lähteä. Lisä ongelmana täs on viel se että mul ei oo oikeestaa ketään muuta kun tää jätkä ja se on oikeesti mun paras kaveri ja siinä mielessä välitän hänestä tosi paljon. 

Kommentit (2)

anonyymi

millainen on/off? oletteko puhuneet seurustelusta ja sitten yhtäkkiä ette enää olekaan parisuhteessa, vai onko vain säätöä ja se lopahtaa aina hetkeksi? itse en suosittele muuttoa yhteen jos mietityttää.

mertsi

Jos edes mietit välillä että et halua ja sitten taas haluat... ja seksikään ei ikinä ole pelittänyt. Suosittelen että ettet muuta, koska asiat eiv't ainakaan paremmaksi muutu. stemppiä sulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat