Vinkkejä takaapäin -asentoon

Kivahommahei

Elikkäs poikaystäväni on varustukseltaan aika kookas ja ollaan monesti yritetty tota takaapäin asentoa joka ei vaan tunnu millään onnistuvan... Lusikka sujuu mutkitta mutta ite takaapäin takkuaa :o Kaikki kikat nyt kehiin!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hei vaan!

Minunkin poikaystävä on aika kookas varustukseltaan ja ajattelinkin kysyä, että miten se takaapäin -asento ei teillä onnistu?

Tein itse äkkiseltään oletuksen, että se varmaan sattuu sinuun?

Meilläkin on joskus ollut pulmia sen takaapäin -asennon kanssa, mutta kehottaisin, että takaapäin sisään tultaessa, miehesi pitäisi olla mahdollisimman hellä ja rauhallinen ja aloittaa ensin liikehdintä hitaasti, jonka jälkeen voi kokeilla nopeampaa tempoa. Minun kohdallani ainakin jos tulee takaapäin heti kovin kovaa ja alkaa heti panna lujasti, niin sattuu ihan helvetisti ja vihloo mahanpohjaa myöten. Mut meillä on yleensä toiminu se et alottaa rauhallisesti ja vaihtaa asentoo sitä mukaan mikä hyvälle tuntuu ja kantsii varoo ettei mee ilmaa sisään, sillä sit tuntuu hölmölle :D

Mut toivottavasti oli apua tästä mun selityksestä! :)

ninnao12

Mulla on ollu aivan sama ongelma! Sain kuitenki sen poistumaan niin, että en millään lailla jännitä itseäni kun kumppanini tulee takaapäin, ja tosiaan tuo tahdin hitaus vaikuttaa aika paljon alussa! Kannattaa myös mainita (jos suinkin mahdollista) poikaystävälle siitä, ettei hän mene heti alussa liian syvälle :)

sanna

Mulla on vähän toisenlainen ongelma... Takaapäin-asennossa menee hyvin ja tuntuu tosi mahtavalta, mutta kun tahti vähän kiihtyy, poikakaverini penis luiskahtaa pois melkein joka kerta, jopa useamman kerran. :S Osataan ottaa asia huumorilla, mutta kyllähän tämä vähän menoa haittaa. Pitäisikö mun olla alempana, lähes mahallani koska nykyään olen aina kontallani. Vinkkejä?

Vierailija

sanna - Jatkoa.. MUTTA! Ainakaan mahallaan ei kannata olla, sillon luiskahtaa kaikista helpoiten se kontallaan tai sängyn laidalla seisoen sänkyyn nojaten ovat ehkä parhaimmat asennot olla, ilman että luiskahtaa ulos ja miehes kannattaa tehdä lyhempiä työntöjä, niin sillon se ei ehkä pääsis niin helposti ulos.

sweet

Meillä myös ongelmia välillä takaapäinasennon kanssa, kun itseeni sattuu.. Yks hyvä asento on että molemmat on kontallaan esim. lattialla (miehellä polvet yhdessä) ja itse istuu miehen syliin niin että omat jalat on miehen jalkojen ulkopuolella.. Ja kaikkea erilaisia tekniikoita ja asentoja kannattaa muuttaa, että ei työnnä liian kovaa/liian syvälle ja vaihtaa itse asentoa alemmas/ylemmäs, miten nyt pystyykin pieniä muutoksia asentoon tekemään. Ja takaapäin kannattaa kokeilla vasta kun homma luistaa sujuvasti muissakin asennoissa, silloin ei niin paljoa satu. Rentona vaan muistaa olla myös. =)

Sanna, josko mies tukisi sinua enemmän lantiosta käsillään, ettet liiku miten sattuu ja tynnä itseäsi mahdollisimman paljon mieheen päin? =)

mysli

liukkari on taikasana, sillä pääsee paremmin sisään, ittellä oli se ongelma ettei takaa päässyt sisälle ellei ollut ensin käynyt lähetyssaarnajalla ensin.

Vierailija

Mitä tarkoittaa hyvin tai isosti varusteltu? paljon on ympärysmitta keskeltä mitattuna.

Pituushan ei ole ongelma paitsi sitte jos tökkii pohjalle asti et tuntuu kipua.

Vierailija

Kannattaa etsiä sopiva asento. Jo sillä voi päästä pitkälle (tai loppuun asti ;)). Me ainakin vaihdellaan, saatan itse olla missä kohtaa vaan, välillä seisaallaan tai niin alhaalla (sängyllä) kuin vaan mahdollista eli melkein mahallaan. Välillä ei kaikki kohdat tunnu hyvältä, joten menen alas tai ylöspäin. Toisella kertaa taas se sama asento voi olla mitä parhain! Mistä lie johtuu...

Minusta kyllä tuntuu, että olen välillä kauhean kuiva takaapäin-asennoissa. Joten ehkä aloittajallakin on se ongelmana, siihenhän tietenkin liukkari auttaa. Niin, ja ilma tosiaan voi tuntua tosi inhottavalta ja sitä helposti pumppaa sisään nuissa asennoissa.

Vierailija

Mulla päinvastainen ongelma eli en ymmärrä miten lusikka (eli ikäänkuin istusin sylissä mutta kyljelläni maaten,) asento onnistuu, ei koskaan poikaystävän kanssa saatu toimimaan. Pitääks miehen olla jotenkin naista alempana.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Vierailija

Mulla päinvastainen ongelma eli en ymmärrä miten lusikka (eli ikäänkuin istusin sylissä mutta kyljelläni maaten,) asento onnistuu, ei koskaan poikaystävän kanssa saatu toimimaan. Pitääks miehen olla jotenkin naista alempana.

Vähä sama täällä. Ollaan kyllä siinä asennossa oltu, mutta ei siinä paljon osata liikkua, niin ei se oikeen tunnu miltään :o

Vierailija

Lusikassa miehen pitää asettua sellaiseen kulmaan kun on kontillaankin. Vatsa vasten selkää ei onnistu ..

Sitten naisen pitää painaa vastaan ettei tipu sängystä :-)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat