Ihania uusia ystäviä Helsingistä :) (olen 19v. itse))

moooooiiiii

Moikka! Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja haluaisinkin enemmän suunnilleen samanikäisiä ystäviä (about 18-22) tai hyvää kaveriporukkaa! Olen itse hyvin urheilullinen, ja olisikin kiva käydä yhdessä vaikka urheilemassa ja tehdä kaikkea mitä muutenkin kavereiden kanssa: käydä kahvilla, shoppailemassa, elokuvissa tai vaikkapa matkoilla, jos meistä tulisikin niin hyviä ystäviä :) baareissa tulee käytyä harvemmin, mutta aina kun käy niin on kyllä tosi hauskaa:) Olen välillä vähän ujo, tosin vain isossa porukassa tuntemattomien kanssa. Jos olet siis itsekin samantyylinen, iloinen, urheilullinen tai mitä vain, niin otathan yhteyttä suoraan sähköpostiini sannnna____@hotmail.com :) ( 4 x _ ) 

Kommentit (3)

moiiiiiiiii

Sitä vielä, että jos olette kiinnostuneita niin laittaisitteko vielä tähän jonkun pienen viestin sähköpostini lisäksi, jos vaikka saataisiinkin kasaan siis joku kunnon kaveriporukka :) 

N

Moikka! :)

Täälläkin 19-vuotias, alkujaan Stadilainen naisenalku. Sydän itkee takasin "kotiin", joten muutto sinne edessä kuukauden sisällä. Vuosien varrella ne vanhat lapsuudenkaverit on kuitenkin harmikseni jäänyt johonkin kivenkoloon, joten uusia tuttavuuksia vailla sieltä suunnilta :) Ite oon tosi sosiaalinen, pirtsakka. Aina jonnekin menossa, toisaalta rauhalliset leffaillatkin on ihan hauskoja! Jos kuulostaa yhtään oikeenlaiselta niin laita ihmeessä sähköpostia :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat