Syyshäihin vieraaksi

Vierailija

Olen siis menossa syyshäihin vieraaksi, mietin minkälaisen asun ostaisin itselleni.. Pukukoodina on rennon tyylikäs juhlapukeutuminen. Itselleni kävi mielessä jakku- tai housupuku, ovatkahan liian "jäykkiä" valintoja. Antakaa vihjeitä miten te pukeutuisitte?

Kommentit (3)

Essi

Joku kiva mekko voisi olla hyvä, semmoinen vähän talvisempi. Tai jos sitten et ole mekko ihmisiä, niin joku housupukukin voisi olla ok. Riippuu ehkä vähän että minkä ikäinen olet, koska mä miellän housupuvut vähän vanhempien naisten asuks.

Vierailija

20 vuotias olen. En juurikaan käytä mekkoja, sillä ajattelin tuota housupukua, pitäis vaan löytää jostain nuorekas malli... Tai sitten sellainen mekko jossa tuntisi olonsa kotoisaksi. Minkä värisiä vaatteita te pukisitte syyshäihin?

Vierailija

Punainen, oranssi, kupari ovat kaikki syksyvärejä. Kellertävät myös, viininpunainen on nyt muodissa. Ja en tosiaankaan suosittele housupukua noin nuorelle (enkä tuohon pukukoodiin), koska yleensä ne eivät istu yhtä hyvin. Joku mukava siisti mekko, jonka saa asustamalla tyylikkääksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat