Apua tarvitaan!

Vierailija

Noniin en oo aikasemmi kirjottanut tänne mut nyt todella tarvisin apua. Eli ongelmana on poikaystävän keskustelut "kaverilleen" facebookissa. Poikaystäväni sanoo että he ovat vain kavereita tytön kanssa mutta kerran luettuani viestejä salaa oli niissä paljon sisältöä, jota en hyväksy.Viestit sisälsi mm. kehumista ja vihjailua. He eivät näe kasvotusten mutta juttelevat facessa melkein päivittäin ja tämä alkoi keväällä/ alku kesästä. En tiedä mitä teen sillä minua asia häiritsee ja jos yritän sanoa asiasta vastaus on vain että "olemme vain kavereita." Minua loukkaa suuresti se kun poikaystäväni kirjoittelee toiselle sellaisia viestejä jossa mm. kehuu tätä. Samalla silti poikaystäväni selittelee minulle kuinka rakastaa minua eikä halua menettää.Olisi ihanaa jos joku voisi auttaa tässä ongelmassa ja kertoa mitä mahtaa mieheni päässä oikein liikkua?

Kommentit (7)

Marina

Mulla on myös hyvin läheisiä miespuolisia ystäviä muutamakin kappale ja meillä on aina ollut vähän erikoista läppää, joka saattaa toisinaan ulkopuolisesta näyttää siltä, että flirttaillaan/vihjaillaan. Näin ei kuitenkaan ainakaan meidän tapauksessa ole. Olemme tosin tunteneet monta vuotta ja useita kertoja olemme nukkuneet jopa vierekkäin sängyssä (sinkkuina sekä varattuina) eikä todellakaan minkäänlaista fyysistä kontaktia ole koskaan ollut. Vaikea toki tapausta tuntematta mennä sanomaan, mitkä motiivit juuri tuolla poikaystävälläsi on, mutta halusin vain sanoa, että sellainen ystävyys on kuitenkin mahdollista.

Jasmin

Ymmärrän täysin tilanteesi, silla olen itse täysin samassa tilanteessa ollut.. Poikaystäväni viestitteli facen kautta kaveritytölleen(jota oli kerran livenä nähnyt!) kaikkea vihjailevaa ja osasi lohduttaa tätä tyttöä, kun hänellä oli miesongelmia. Tosin poikaystäväni oli jättänyt läppärin päälle pöydälle ja varmistin vain, että oliko mun epäilykset totta. Vihjailevat viestit tuli nimenomaan poikaystäväni puolelta, joka loukkas tosi paljon. Tein kuitenkin selväksi, että joko minä tai hän, sillä en kestänyt ajatusta, että tyttö luulee, että poikaystäväni ei rakasta minua ollenkaan, vaan haluaa hänet. Tyhmältähän se kuulostaa, mutta näin on. Poikaystäväni valitsi sitten minut ja asia hoitui :) kuitenkin nyt poikaystäväni ollessa armeijassa halusin kokeilla tietäisinkö hänen salasanansa facebookiin.. Arvasin salasanan oikein ja menin kattomaan viestit, joista löytyikin samalle tytölle lähetettyjä vihjailevia viestejä. Nyt oon täysin hukassa, että pitäiskö mun tunnustaa poikaystävälle, että tiiän sen salasanan sinne vai miten :S Koska en voi pitää tätä vihan tunnetta vaan sisällä. Ja toi "olemme vaan kavereita"- juttu on kuultu niin monta kertaa, etten enään siihen edes uskokaan.

Vierailija

Itse en tajua yhtään sitä että miksi armeijassa olessa on pakko puhua facessa? Armeija aikana pitäisi mielestäni mennä oma parisuhde edelle, sillä armeija koettelee muutenkin suhdetta. itseäni harmittaa juuri se että viestittely on jatkunut myös armeijassa.En vain tajua miksi mies juttelee koko ajan toisen kanssa facessa, kun muutenkin oma suhde koetuksella armeijan vuoksi?

Jasmin

Sama täällä, armeija oli muutenkin minulle tarpeeksi raskas, eikä ne viestit helpottanut yhtään oloa. Kuulin poikaystävältäni monta kertaa, että armeijassa rumakin nainen alkaa näyttää kauniilta ja monet heistä (onneksi ei poikaystäväni) olikin masturboinut vessassa ja kaikkea. Onko tämä se syy, miksi sen piti sillon kirjotella kaikkea vihjailevaa hänen kaveritytölleen?

En aina pysy miesten perässä. Mutta koita Sohhvii pärjätä!

Vierailija

Hei Jasmin!En usko että se voisi olla syy,sillä poikaystäväsi tietää että hänellä on jo sinut. Mutta jos haluat jutella kanssani aiheesta lisää voit laittaa mulle sun sähköposti osoitteen niin voidaan jutella paremmin!:)

Vierailija

no voi hyvänen aika anna jutella, saahan sitä kehua -.- ehkä ette sovi yhteen jos oot luonteeltas noin mustasukkanen ja sun poikaystävä ilmeisesti vähä vapaamielisempi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat