Mitä tehdä ?!

sekaisin

Seurustelin vuoden verran ja erosimme poikaystäväni kanssa parikuukautta sitten. Molemmilla on vieläkin tunteita toisiamme kohtaa ja vietämme vieläkin sillontällöin öitä yhdessä. Haluaisin seurustella hänen kanssaan vieläkin mut hän ei halua. Molemmat ollaan kauheen mustasukkasia toisistamme :/ Olen pikku hiljaa alkanu irrottautumaan hänestä ja löytäny uuden kiinostuksen kohteen, mutta eksäni on nyt masentuneen olonen ja yrittää pitää vielä tiukemmin kiinni. Olen rakastunut eksääni vieläkin ja minulla on toista kohtaan pientä ihastumista silti haluasin palata eksäni kanssa takaisin yhteen....

Kommentit (1)

timechange

Jos exäsi ei halua seurustella, niin eikös se vastaus ole sitten siinä? Mulla on tavallaan ollut vähän samankaltainen tilanne, mutta nyt olen toivottavasti päässyt siitä eroon. Rakastan edelleen exääni, mutta olen todennut, että me ei taidetakaan kuulua yhteen. Ei ainakaan nyt. Juuri totesin, että tällä hetkellä olen kuitenkin onnellisempi ilman häntä, vaikkei aluksi siltä tuntunutkaan.

Puhukaa vaikka vielä exäsi kanssa. Kysy ihan suoraan, haluaako hän sinut vai ei. Jos ei halua, niin olkaa vähän aikaa ilman mitään yhteydenottoja, jotta molemmat pääsevät jatkamaan elämäänsä. Sen jälkeen kun isoimmat tunteet ovat hälvenneet, voitte olla kavereita, jos näin tahdotte.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat