Uusi tuttavuus

Avuton

Tapasin noin viikko sitten komean ja tosi mukavan miehen juhlissa. Juttelimme parikin kertaa illan aikana ja kun ilta läheni loppuaan sain miehen numeron. Lähettelimme yön aikana viestejä ja miehestä sai semmoisen käsityksen että voisi kiinnostaa, oli toki humalassa. Olen nyt lähetellyt miehen kanssa pitkin viikkoa viestejä ja minä olen joka kerta ollut se joka on ensin laittanut viestiä. Mutta nyt on tullut semmoinen vaihe etten enää tiedä mitä juttelisin tämän miehen kanssa. Onko teillä ehdotuksia? Kun en viittisi joka päivä kysellä "mitäs kuuluu". Olen kiinnostunut tästä miehestä mutta en tiedä onko hän kiinnostunut minusta, mies ei anna minkäänlaisia merkkejä.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä kehottaisin, että soittasit hänelle ja pyytäisit treffeille, vaikka kahville jonnekin tms..? Saisitte sitten jutella ihan kasvotusten.

Ja jos mies ei ole kovin innokas tekstailija, niin soittele hänelle mieluummin. Tapaamisia kannattaa järjestää aina kun molemmilla on aikaa, näin näette toisianne useammin ja jos mies ei ole vielä sen suurempia merkkejä antanut, niin ehkä niitäkin alkaa tulemaan ajallaan jos niitä on, kunhan ensin vähän tutustutte toisiinne paremmin.

En ole todellakaan mikään asiantuntija :D Mutta tässä ny oli vain meikäläisen ehdotus :)

fozy

Heippa! Suosittelisin että jos kyselet kuulumisia ja mies sanoo olevansa menossa jonnekin, sanot vaikka että sinulla on asioita samalla suunnalla "ehkä nähdään!" (: Toinen on juuri tuo soittaminen, miehestä erottaa kiinnostuksen paljon paremmin puhuessa, kun miehellä ei ole aikaa 2 tuntia miettiä sanomisia. Helppo treffikutsu on esim. kaveri perui leffaan menon viime minuutilla, eikä yksin huvittaisi lähteä.. haluisitko tulla seuraksi? Leffa on aina hyvä vaihtoehto, jos menette sen jälkeen kahville, ainakin joku keskustelun aihe löytyy! Onnea!

Vierailija

Hei!

Mikäli mies on kiinnostunut sinusta, hän kyllä osoittaa sen. Miehillä on jokin kivikautinen tarve saalistaa. Sinä olet saalis, ei hän. En tarkoita, että pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta anna miehelle mahdollisuus ottaa yhteyttä sinuun sen sijaan, että keksisit väen väkisin keskustelun aiheita. Mikäli mies on kiinnostunut, hän kyllä ehdottaa tapaamista ennemmin, tai myöhemmin. Mikäli hän ei vaikuta olevan kiinnostunut tapaamisesta, kenties hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Miehet kun jäävät mieluumin vaikka norsujen tallomaksi, kuin myöntävät suoraan, etteivät ole naisesta kiinnostuneita.

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat