Seksi sattuu tietyissä asennoissa, vaarallista?

norppu

Minulla on tälläinen ongelma eli kun harrastan seksiä (olen siis nainen) joissakin asennoissa se sattuu. Olen harrastanut seksiä n. 2 vuotta aktiivisesti että kokemattomuudesta ei nyt ole kyse. Esim jos jalkani ovat miehen olkapäillä ja mies päälläni ja tai jos minua sormetetaan tietyssä asennossa. KÄytännössä kaikki stimulaatio mahanpuoleisessa osassa emätintä sattuu jos näin nyt voi sanoa.

Ensin luulin että kyse on vain siitä että peenis osuu virtsarakkooni kun tunne oli vähän sellainen että olisi tullut pissahätä. Nyt kuitenki se on alkanut vain sattua.

Mistä on kyse ja pitäiskö olla huolestunut vai onko tämä vain ns. normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija

Minuakin sattuu jos jalkani ovat miehen olkapäillä, jolloin penis osuu jotenkin "väärään paikkaan". Ei se mielestäni ole epänormaalia ollenkaan, kaikille ei vain kaikki asennot sovi :) Kannattaa pitäytyä asennoissa, jotka tuntuvat hyvältä, mutta jos nekin alkavat sattua niin pieni tauko seksistä, koska kipu voi johtua hiertymistä. Itselläni oli sitä ongelmaa, mutta nykyään lämpeän riittävästi niin ei hierry enää :) Silti ei voi olla jalat olkapäillä -asennossa, koska osuu väärään paikkaan.

norppu

Asiasta tekee oudompaa se, että joskus kauan sitten jos mieheni sormetti samaisesta kohdasta saatoin saada orgasmin. Siksi kummastuttaa, kun nyt sama kohta tuotaa kipua. No täytyy varmaan vaan uskoa että ihmisen keho ylittää ymmärrykseni :D

myös

Itsellä oli ennen sama, kun jalat oli mieheni olkapäillä, penis osui sellaiseen kohtaan josta tuli kipua. nykyisen miehen kanssa tätä kipua ei tule vaan kyseinen asento on paras ikinä ;) eli mahtaakohan johtua miehen peniksen koosta, että menee liian kovalla voimalla liian syvälle sinne seinämään niin että sattuu.. who knows...

norppu

Niin en tiedä. Omalla poikaystävälläni ei mikään julmetun kokoinen jortikka ole ettei se kyllä varmaan siitä johdu. Minua harmittaa ettei tätä asentoa voida enää oikein käyttää sillä se kuului myös minun suosikkeihini :D Aina nykyäänkään kipu ei ole sietämätöntä vaan vähän sellaista nautinnon ja kivun sekaista...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat