Kavereita helsingistä

fia

Hei! Etsisin uusii kavereita pääkaupunki seudulta. Olen 21 vuotias ja seurustelen. Olen alun perin stadilainen mutta olen muutellut jonkun verran eripaikkakunnille enkä ole asunut kun viimeksi 18 vuotiaana helsingissä. Kaverit on aina vähän niinkun jääny sille paikkakunnalle missä on niihin tutustunut, eikä tääl stadis oo niin montaa kaveria ja näen niitä aika harvoin niin olis kiva tutustuu johonkin uuten tyyppiin jonka kans vois käydä vaik joskus drinksulla,shoppailee tai puhuu jostain tyttöjen jutuista. (mieluiten sitte täys-ikäsii)

Kommentit (6)

L

Heippa,

olisko sulla sähköpostii? Vaikutat mukavalta ja itekki kaipaisin seuraa drinksutteluun, shoppailuun tai just johonki perus tyttöjen juttuihin :)

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

Heips! Täällä ois pk seudulta läheltä stadia oleva 20-vuotias tyttönen. Asun avolitossa ja ystävät kanssa muuttaneet muualle ja olisi mukava saada lisää ystäviä joiden kanssa voisi juuri tuollaisia tyttöjen juttuja tehdä :> laitan sulle s-postia. 

jennny

Moikka!

oon 22v ja oon just muuttamas Helsinkiin töiden takia. Oon asunu aiemmin Treellä ja nyt melkein 3v ulkomailla, niin kaverit vähän kaikkialla kadonneet ja tietty elämät kaikilla menneet eteen päin. Ois siis kiva tutustua uusiin ihmisiin :) ootteko ehtiny sopia vielä mitään yhteistä miittiä? Semmonen vois olla aika kiva :)
Meilaillakkin saa, jennii_90@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat