Cosmotori

Kommentit (6)

saagaa

Heippa! Jos jonkun asian haluaisin lukea teidän lehdestä, olisi läheisen menettämisestä ja erilaisista tavoista, miten selvitä siitä. Maailman tärkein henkilö, ukkini on huonossa kunnossa ja minua pelottaa ajatus hänen poismenosta. Minusta olisi helpottavaa kuulla muiden ihmisten kertomuksia siitä, miten ikävästä ja surusta selviää, koska en ole ikinä menettänyt ketään ja siksi pelkään, että en selviä noista kahdeta tunteesta ikinä. Minua vain pelottaa.

salla

Heips! Cosmopolitanhan on vähän niinkuin "naisten maailma" ja mikä kuuluu melkeinpä jokaisen naisen elämään jossain vaiheessa? Laihduttaminen! Monet kokeilevat kymmeniä laihdutuskuureja ennenkuin löytävät sen josta on edes vähän apua (tai sitten ei siitäkään..). Olisi hauska, jos lehdessä tutkittaisiin joitakin esim. tunnetuimpia laihdutus kikkoja ja vertailtaisiin hyötyjä ja haittoja ja tehokkuutta..

Vierailija

Hei! Olisi mukavaa lukea suomalaisista bloggaajista, esimerkiksi siitä miksi he aloittovat bloggaamisen ja siitä, osasivatko he ikinä kuvitella menestystään. Bloggaajat kuitenkin auttavat monen nuoren tyylin löytämisessä ja varmasti useat haluaisivat lukea heidän tarinansa lehdestä. 

Lauren007
Seuraa 
Liittynyt18.2.2014

Minäkin haluaisin selvyyden siitä, miten selvitytyä läheisten poismenosta. Viime kesänä kaksi ihmistä lähti luotani pois, jotka olivat isäni setä ja täti. Se oli minullekin todella hankalaa aikaa, koska isän täti oli minulle kuin mummi, joten vielä enemmän pelkään, kun oma isoäitini lähtee pois :'(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat