Monimutkainen jätkä

kyllästynyt arvuuttelemaan

Niinkun otsikko kertoo jo että taas painitaa jätkien kanssa, mun ongelma on ollu jo kyllä pidemmän aikaa poika joka ei osaa kertoa mitä hän ajattelee ja haluaa tai ilmaisee sen niin ettei tiedä missä mennään.

Kyseessä on poika kenen kanssa olen jo kerran seurustellut. Erosta on kohta jo vuosi ja tuntuu että välillä on vielä jotain. Näemme aina välillä ja käyttädymme kun seurusteltaisiin= julkisilla paikoilla pussailu ja lähellä olo, muutenkin keskutelu on sellaista "ei kaverinpohjaista" Yhteydessä olemme päivittäin.

Oon yrittäny kysellä että mitä hän haluaa ja saan aina saman vastauksen että hän välittää ja olen ainoa kenet hän haluaa mutta seurustelu ahdistaa. Samaisesta ahdistuksen ja sinkkuuden halusta ero tuli. Miten voi samalla haluta olla toisen kanssa ja olla yksin. Onko se oikein että hän tulee luokseni kun tuntuu, että haluaa läheisyyttä. Haluaisin selvyyden asiaan, toisaalta pelkään vastausta.

Mitä tämä teistä on, onko hän vain riippuvainen minusta kun olen tuttu ja turvallinen?
Onko tämä vain hyväksikäyttöä ja lämpimikseen puhelua? Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta, mitä olette tehneet?

haluaisin kovasti olla häneen kanssaan viellä ja kyllä hän sen tietääkin..

Kommentit (3)

28

Tilanne on monimutkainen. Voi olla että mies haluaa olla kanssasi vain sen takia että olet tuttu ja turvallinen. Sinun täytyy puhua miehen kanssa sinun toiveistasi. Viestistäsi päätellen haluat miehen joko seurustelevan kanssasi tai antaa olla ? Mies voi paeta todellisuutta tukeutumalla sinuun. Olin itse samanlaisessa tilanteessa ja huonosti kävi. Meillä oli ihania hetkiä mutta kun miehen tuli aika päättää miten hän haluaa edetä (en kestänyt itse tilannetta olla epätietoisuudessa) hän halusi pysyä sinkkuna jonka jälkee lopetin yhteydenpidon kokonaan. Tsemppiä sinulle! Mieti mitä itse haluat mieheltä ja keskustele siitä ! :)

viestin kirjoittaja

En ymmärrä miten kenkään tunteet voi olla niin sekavat.. Sanoaa pitävänsä minusta ja kukaan ei ole kuin minä eikä haluakkaan muita mutta ei halua olla. Mikä on ongelma, en vaadi häntä olemaan kanssani 24/7 haluan että molemmat saa omaa aikaa ja tilaa.

Haluisin että hän ottaisi minut takaisin rakastan häntä edelleen kovasti, enkä tiedä edes miten pärjään ilman häntä miten mun elämä voi jatkua. Oon ollut masentunut hänen takia jo tässä pariin otteeseen.

28

Sinun täytyy mielestäni tehdä päätös siitä miten juttu jatkuu, ei sinun tarvitse olla masentunut miehen takia joka saattaa vain "pelata" kanssasi. Suosittelen selvittämään asiat nyt lopullisesti. Teet hallaa vain itsellesi olemalla hänen kanssaan jos hän on sitä mieltä. Jos mies rakastaa sinua hän ymmärtää myös sinun tarpeesi. Voit ehdottaa seurustelua ja kertoa että haluat antaa hänelle aikaa muiden kanssa olemiseen eikä olla takertuneena sinuun koko ajan. Keskustelkaa avoimesti siitä että teidän ei tarvitse olla yhdessä koko aikaa ja voitte edetä rauhassa ilman painostusta, jos miestä siis ahdistaa tämä yhdessäolo.. Suosittelen tekemään asiat kunnolla selviksi ja lopettamaan "säätämisen", sillä sinulla on oikeus saada tietää mitä tapahtuu. Pahimmassa tapauksessa sinun on valmistauduttava päästämään irti ja mentävä kohti uusia tuulia, takertumatta vanhaan. (voi olla että jos päätätte säätämisen lopettamisen mies tajuaa hetken päästä että hän ei voikkaan elää ilman sinua, saattaa hän itse ehdottaa seurustelua...) En suosittele jatkamaan yhtään mitään säätämistä enään ikinä jos mies sanoo lopullisesti että hän ei halua seurustella. Toivottavasti tästä oli edes hieman apua. Tsemppiä uudelleen ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat