Tahtoo lomalle muttei ole seuralaista!! :)

Sanna

Moi,

Tää on vähän outoa, mutta haluisin niin paljon lähtee jonnekki reissuun viikoks, tai sitte ihan kaupunkireissuunki. Minne vaan missä on vähän lämpimämpää kuin täällä! :D

Ite oon 21 vuotias nainen Lahdesta, ja kaikki kaverit alottanu opiskelemaan, joten niillä ei oo varaa eikä aikaa lähtee mihkään. Pari kaverii oli innokkaasti lähössä mukaan, mutta kun ne on miespuolisia, ni ei se oikeen innosta loppupeleis.. :D

Onko ketään muuta kuka haluis lähtee reissuun, tai ees jakaa hyviä lomavinkkejä?

Kommentit (5)

Hömpsis

Moikka, tulin äskön tänne cosmopolitanin sivuille ja näin ton sun juttu ja oli pakko vastata, koska itellä mulla on nyt sellanen tilanne, että haluaisin lähteä viikon lomamatkalle jonnekin, MUTTA tosi vaikee saada mistään matkaseuraa, hei, saisinko sun sähköpostiosotteen ? = ) Oon tosin kyl vasta sen 19 vuotta aika nuori, mutta : D.

Hömpsis

Ja seki, että minkä näkösen hippiäisen kelpuuttaisit itelles matkaseuraks! :D Jos oot kovin kaunis ja pitkä ja täysin tällasen lyhyen tapin vastakohta niin en oikee tiedä, mutta just sen takia ajattelin, että jos olisin saanu sun sähköpostiosotteen, voisin laittaa sinne mun facebookin niin näkisit, että minkä näkönen ihminen on kyseessä. Mutta ite siis ajattelin just seuraavaks täältä netistä alkaa etsimään matkaseuralaista/ seuralaisia! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat