PANIIKKI!

apua kaipaileva- 90

Eli kaikki alkoi n. ½ vuotta sitten kun aloin syömään Yasmin pillereitä, minusta tuli aivan raivopää ja huusin ja itkin pikkuasioistakin. Mieheni (jonka kanssa olen seurustellut n 1 vuoden) sanoo että ei kestä huutamista ja että kukaan ei ole hänelle ennen huutanut. Välillä vain miehen ns. välinpitämättömyys joistain asioista suhteessamme saa minut raivon partaalle. Tajusin vasta n. 2kk sitten että tämä kaikki saattaisi johtua pillereistä, mutta minulla oli vielä 2 liuskaa ja söin ne putkeen, nyt lopetin reilu viikko sitten pillereiden syömisen ja siirryin maanantaina nuvaringeihin. MUTTA maanantai-iltana mies jäi kiinni valehtelusta minulle, asia ei ollut mitään pettämiseen liittyvää mutta kuitenkin asia sai minut romahtamaan koska olin aina pitänyt miestäni rehellisenä. Aina kun olemme riidelleet olen välillä sanonut että minulle riitti ja olen ollut lähdössä, tosin ikinä en oikeasti pystyisi lähtemään. koska rakastan miestäni ylikaiken! Mies on aina sanonut että hän ei minua ikinä jätä vaikka riidelläänkin aika paljon, ja sanoo aina että älä lähde, selvitetään asiat ja niinhän me tehdäänkin. No silloin maanantaina kun mies jäi kiinni, raivosin hänelle 2 päivää, välillä lepyin ja välillä alkoi taas, mies yritti kaikkensa hyvittääksensä tekonsa minulle. eilen tilanne kärjistyi taas siihen että uhkasin lähteä, mutta tällä kertaa mies pamauttikin minulle että LÄHDE!  huusi ja haukkui minua (minä teen silti samoin turha siitä moittia) alkoi pakkaamaan tavoaroitani ja sanoi että on niin kyllästynyt tähän. Minä tietysti itkuissani ja paniikissa tajusin mitä mies tekee ja rukoilin ja anelin että älä jätä minua mies itki ja sanoi että pakkaa tavaras ja lähde...lopulta sain miehen taivuteltua että ei jättäisi minua ja antaisi minulle mahdollisuuden ja hän suostui ja sanoi että raivoamisen täytyy loppua, että hän ei enää jaksa. en olisi ikinä uskonut näkeväni tätä päivää että mies heittäisi minut pihalle kun aina vannonut että ei minua jätä. Järjellä kun ajattelen niin kuka muukin mies olisi tehnyt samoin, kuka sellasta huutamista jaksaisi kuunnella melkein jokapäivä. Olen ymmärtänyt typeryyteni ja olen ihan p*skana siitä mitä olen miehelleni aiheuttanut. Haluaisin korvata kaiken ja hyvittää tekoni, tiedän että suunta on menossa varmasti parempaan päin kun pillereiden syönti nyt loppui ja mielialavaihtelut loppuvat ja olen siitä niin onnellinen! pillerit tekivät puolestavuodestamme aikamoista hullunmyllyä! Rakastan miestäni ylikaiken ja hän on maailman paras poikaystävä ja tiedän että tämä teksti saa kaikki lukijat antamaan kaikki sympatiat miehelleni ja se tämän tarkoitus onkin. Nyt aloitamme kaiken alusta ja haluaisin näyttää miehelleni että haluan oikeasti "korvata" kaiken hänelle, miten? Sanon nyt vielä senverran että miehenikin osaa olla todella raskas välillä ja siksi raivosin, mutta suurimmasssa osassa tapauksista asiat eivät oleet niin vakavia että minun olisi pitänyt ryhtyä siihen ja tehdä asioista niin dramaattisia! Mutta niiden pillereiden kanssa on ihan kuin humalassa, pienet asiat paisuu isoiksi ja raivo sumentaa järjen. kertokaa muut pillerin käyttäjät, miten elämänne parani pillereiden lopettamisen jälkeen ja kuinka pian? Poikaystäväni on nyt kuin mitään riitaa ei olisi ollutkaan (hän on nopea unohtamaan, mikä ei aina oo niin hyvä juttu) minua taas tottakai surettaa oma käytökseni ja miehen eiliset haukut (jotka pitivät paikkansa) ja ulosheittäminen. en tosin halua näyttää surulliselta mieheni silmissä, vaan yrittää olla kuin hänkin.Painotan vielä että en ole ikinä ollut mikään raivoava ihminen vaan tosi rento ja hyvä tyttöystävä, mutta ilmeisesti pillerit sekoittivat pääni ihan totaalisesti. Olen 22 ja mieheni 25, asumme yhdessä mieheni omistamassa asunnossa, suurin osa tavaroista (esim. soffa,telkkaripöytä, sohvapöytä, verhot ym. sisustustavarat) ovat minun joten minunkin kotini tämä on, vaikka en omistakkaan neliötäkään tästä asunnosta. Eli kertokaas lukijat minulle:

1. miten yrittää hyvittää miehelle edes jotenkin tämä kaikki?

2. kokemuksia pillereiden käytön lopettamisen jälkeen, miten ja kuinka nopeasti asiat muuttuivat?

Kommentit (1)

Thalina

Noo, itse en käytä pillereitä mutta ystäväni ainakin sanoi kun lopetti niiden käytön että on ollut paljon iloisempi ja pirteämpi ja paremmalla tuulella sen jälkeen kun lopetti. Oiskohan mennyt joku pari viikkoa pillereiden lopettamisesta niin hormoonit alkoivat pikkuhiljaa tasaantuu. ja 1.Ole iloisemmalla päällä, tee jotain miehen lempiruokaa ja näytä se parempi puoli itsestäsi. Jos alkaa kiukuttaa niin tule vaikka tänne avautuu tai mene käymään lenkillä. Mies ei varmaan vähään aikaa kestäis uutta hermokohtausta. 2.Joo oisko ollu jotain pari viikkoa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat