pilsujen vaihto, mitä tehdä?

minävain

oon käyttänyt mercilon pillereitä nyt reilu puol vuotta. lääkäriaika on varattu ja tarkotus ois vaihtaa pillerit siellä yazeihin. en vaan enää jaksaisi syödä näitä merciloneja kun mieli on koko ajan maassa! taukoviikolla piristyin mutta kun taas uuden liuskan aloitin niin nyt muutaman päivän päästä kaikki on taas paskaa, eikä mikään kiinnosta.
mitä gyne tykkää siitä jos oon lopettanut ite näiden syönnin nyt kun gynee on aikaa pari viikkoa ja seuraavii menkkoihin se kolmisen viikkoa jolloin sitten alotan ne yazit? että niinku olisin nyt siihen asti ilman pillereitä. vai pitääkö vaan sinnitellä näiden ahdistavien ajatuksien kanssa sinne asti... tai edes gyneen asti?

Kommentit (3)

pillereitä_vaan

ei tartte pinnistellä, miksi? kunhan käytät jotain muuta ehkäisyä. kysypä muuten kuparikierukasta, niitä laitetaan nykyisin tosi nuorillekin. (ei tartte olla synnyttänyt). kaverilla on, ja on tosi tyytyväinen. Elämänsä paras päätös, kuulemma.Tosin pitää löytää valistunut ja osaava gyne.

minävain

en oo kuullukkaan tommosesta kuparikierukasta, täytyypi ottaa selvää! noi yazit on vasta mun toiset pillerit että jos ne toimii niin niitä sit otan. mut jos niistäkin alkaa tulee ikäviä sivuoireita paljonkin niin sit sanon kyl mieluusti heihei pillereille...

tiiiuli

Kannattaa myös harkita Nuvaringiä, eli tuota ehkäisyrengasta. Ite painin pitkään samojen ongelmien kans ku söin pillereitä mut vaihdoin renkaaseen ja niin hävis masentavat ajatukset ja huonot fiilikset :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat