Kämppistä Helsinki

Minelle

No kokeillaan nyt täällä. Olen muuttamassa Helsinkiin lyhyellä varoitusajalla ja kämpän löytyminen yksin tuntuu vaikealta. Nyt etsinkin siis kämppistä/kämppiksiä joiden kanssa voisin vuokrata isomman asunnon alueelta Helsinki/Vantaa/Espoo. Vuokra max400e/kk/hlö mutta 350 ois aika optimi.

Olen itse parikymppinen, sosiaalinen, sopivan järjestelmällinen, energinen tyttö ja etsin saman tyyppisiä tyttöjä kämppiksiksi. Harrastan urheilua kaikissa muodoissa. Pidän myös matkustelusta, musiikista ja sisustamisesta.

Tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa eli mielettömiä vaatimuksia minulla ei ole kunhan olet opiskelija/työssä käyvä ja vuokrat maksettaisiin ajallaan :)

Kommentit (1)

Inka

Heippa! Mä etsin kans nyt kämppistä/kämppiksiä helsingin suunnalta. Oon iloinen ja sosiaalinen 20 vuotias tyttö. Oon just saanu työpaikan helsingistä ja toivoisin työmatkan taittuvan julkisilla ja n.30min matkalla. Tykkäisin että kämppiksen kanssa voi laittaa ruokaa, katsoa elokuvia ja mahdollisesti käydä myös ulkona. Max.vuokra on 500 kk mutta mielellään pienempi. Jos kaipaat vielä kämppistä, ota yhteyttä :) mulle sopii myös useampi kämppis :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat