mitä pitäisi tehdä ? auttakaa!

^sansu^

Olen siis 16 vuotias ja korviani myöten ihastunut erääseen 22 vuotiaaseen. Mies kertoo olevansa ihastunut minuun ja luotan häneen. Tiedän hänestä paljon ja uskon että hän haluaa muutakin kun seksiä koska on itse kokematon niissä asioissa.. Olen viettänyt hänen kanssaan pari yötä ja tavannut häntä.. Mies sanoo haluavansa olla kanssani mutta ikä on ruennut kuulemma häiritsemään.. Mitä pitäisi tehdä sillä en haluaisi luopua hänestä. Tiedän että monet teistä ovat sitä mieltä että pitäisi unohtaa koko heppu vain ikäeron takia ja sen takia että olen vielä nuori.. Tunteilleni en kuitenkaa voi mitään.. Olisiko vinkkejä ?

Kommentit (9)

^sansu^

en haluaisi unohtaa häntä.. olen nuori ja seurustellut pari vuotta vakituisesti aikaisemmin miehen kanssa joka oli myös minua vanhempi.. mutta en silloinkaan tuntenut näin suuria tunteita..

kokemusta on

Olet siis 16 ja mies 22. 6 vuotta on jo aika reilu ikäero, kuten ehkä tiedätkin, joten siitä en aio jauhaa :)

Mutta oletko miettinyt miksei mies tapaile oman ikäisiään naisia? Harva tuntemani 22-vuotias mies olisi oikeasti kiinnostunut alaikäisestä naisesta. Voihan olla, että mies on oikeasti ollut sinusta kiinnostunut, mutta eikö se ole aika selvä merkki kiinnostuksen puutteesta jos hän itse tunnustaa iän olevan ongelma.

Voi olla, että olet sitten ollut vain ajankulua miehelle, joka nyt on löytänyt vanhempaa seuraa. Suosittelen edellisen kommentoijan tavoin sinua unohtamaan miehen, vaikka se kamalalta nyt kuulostaakin. Omaa kokemusta vanhemmasta miehestä löytyy, ja eihän se päättynyt lainkaan mukavasti :/

^sansu^

Mies on eronnut aikasemmin myöskin häntä pari vuotta nuoremmasta naisesta. Kuitenkin päätimme yhdessä lopettaa tapailemisen.. Uskon hänen tunteisiinsa sillä hän jätti jäähyväiset kyyneleet valuen.. se oli kuitenkin siinä. KIITOS neuvoistanne

Onarya

En käske unohtamaan, mutta varovaisuutta. Tiedän parin joilla on myös 6 vuotta ikäeroa, ovat olleet nyt 1,5 vuotta yhdessä. Tapasivat kun tyttö oli 16 vee, ja tyttö muutti melko nopeasti miehen luo asumaan. Yllättävän hyvin heillä on silti mennyt vaikka aluksi itse ainakin kauhistelin asiaa. Mitä nyt kaveriporukalla (suurin osa miehiä, oikeastaan minä ja kyseinen tyttö ainoat naiset) se on joskus saanut itkupotkuraivarit siitä kun sen mies kuulemma on tuijottanut mun tissejä (olen itse varattu, enkä edes tajunnu asiaa). Ei ollut mulle vihainen ja sain rauhoteltua tytön, ja ne sopi kyseisen riidan.

Jos haluat parisuhteen hänen kanssa, ota rauhallisesti: Niin suhteen kanssa kuin muidenkin naisten kanssa. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta, hän jaksaa odottaa sen ajan mitä sinä vaadit, eikä lähde muiden matkaan. Katsominen kuitenkin on eri asia kuin jos tekee jotain.

tytty

minusta siinä ei ole mitään pahaa olet 16v ja siinä ei ole mitään laitonta, Itsekkin samanikäisenä seurustelin samanikäisen kundin kanssa, tosin se ei kovin pitkään kestänyt kun huomattiin miten erinlaiset elämät meillä on.

Eihän se tarkoita etteikö teillä voisi toimia, kannattaa kokeilla jos siltä tuntuu.. uskon että muutkin ymmärtävät kun asialle on annettu aikaa. Elämä on lyhyt, että anna palaa vaan jos siltä tuntuu!

^sansu^

Joudumme viikonloppuisin näkemään yhteisteisten illanviettopaikkojen takia en tiedä mitä teen jos hän haluaa jutella kanssani. Olen korviani myöten ihastunut vaikka päätimmekin yhdessä niin. Saa nähdä jos tulevaisuudessa tiemme kohtaavat vielä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat