Kihloissa!

Emma

Poikaystäväni kosi kolmantena vuosipäivänä. Hän oli kysynyt isältänikin luvan, ostanut sormuksen ja kosi vanhempieni edessä auringonlaskun aikaan. 

TE kihloissa olevat, pidittekö kihlajaiskahveja tms (ja kuinka nopeasti kihlauksen jälkeen), keitä oli paikalla, mitä tarjottiin, miten pukeuduttiin, kerroitteko ylipäätänsä syytä juhlaan.

Entä onko kihlaus teille lupaus avioliittoon, vaiko ei. Jos on niin kuinka nopeasti menitte/aiotte mennä naimisiin. 

Kommentit (3)

Vierailija

Oi miten romanttista! 

Meillä ei mitään kummempia kihlajaisjuhlia pidetty, kahviteltiin meidän molempien perheiden kanssa. 

Meille kihlaus on lupaus avioliitosta, mutta häitä ei olla vielä suunniteltu. Puolisen vuotta ollaan nyt oltu kihloissa, eikä meillä ole vielä mikään kiire naimisiin :)

Vierailija

Mentiin avokin kanssa toukokuussa kihloihin ja kesäkuussa vietettiin lähimpien sukulaisten kanssa kihlajaisia (plus mun valmistujaisia). Tarjolla oli kahvia, voileipäkakkua, täytekakkua, juustokakkuja ynnä muita sellaisia kahvitarjottavia. Itse käytin kihlajaisia hyvä syynä pukeutua juhlallisemmin, joten mulla oli ihan mekko ja kaikki.

Lisäksi pidettiin kavereille illanistujaisia kihlajaisten merkeissä.

Mulle kihlaus on lupaus avioliitosta ja olimme puhuneet kihloista jo noin puolen vuoden ajan. Minulle oli selvä, että kihlautumisen jälkeen sovitaan hääpäivä ja tämä olikin oikeastaan ehtoni kihlautumiselle. Mies ei kosinut vaan yhdessä päätettiin mennä kihloihin. Elokuussa 2013 vietetään häitä <3

enelyn

Meillä meni puoli vuotta kihloihin menon jälkeen että pidettiin kihlajaiset. Ei oltu aluksi ajateltu pitää ollenkaan, mut sit molempien perheet vaati, ja kihlajaiset pidettiin lopuksi meillä (isompi talo). Ihan pienet juhlat oli, miehen vanhemmat seuralaisineen (eronneet) ja veli, ja mun vanhemmat ja sisarukset seuralaisineen, sekä isän sisarukset ja vanhemmat. Miehen suku on niin iso ettei siksi kutsuttu kuin hänen vanhemmat (eivätkä ole edes niin läheisiä keskenään kuin mun isän sukulaiset). 

Kavereille ei pidetty mitään.

Meille kihlaus on kanssa lupaus avioliitosta, mutta sovittiin että lykätään naimisiinmenoa siihen asti kun molemmat ovat valmistuneet (eli noin 4 vuodella). Nyt jäljellä olisi vielä 2 vuotta ennen kun aletaan miettimään häitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat