Oletteko olleet alaikäisenä baarissa?

GunsNRoses

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni Cosmon lukijoista on käynyt baarissa alle 18-vuotiaana ja millä keinoin pääsitte (: Kun itse olin alaikäinen, halusin baariin niin paljon että menin joko väärennetyillä omilla papereillani tai täysikäiseltä kaverilta lainatuilla. Väärennetyt henkkarit meni aika kauan läpi, kunnes jäin kiinni.. Toisen henkkareilla mennessäni pääsin melkein aina! Kertokaahan omista baarikokemuksista alaikäisenä!

Kommentit (4)

^sansu^

Itse olen tällä hetkellä 16 ja baariin päässyt pariin kertaan ilman mitään väärennettyjä papereita yms. koska näytän ikäistäni vanhemmalta. Ikinä en ole baarin ovelta joutunut kääntymään enkä ikänä papereita näyttämään :D tuuri ollut kohdillaan !

villainen

Koska kaveriporukassani muut ovat vanhempia, joitakin kertoja on tullut livahdettua sisään siskon henkkareilla (joka paikassa eivät tosin ole kysyneet)...vielä siskon ollessa samassa porukassa! Kiinni en ole jäänyt, yhden kerran on ollut läheltä piti-tilanne, onneksi sattui jonossa toinen sekaannus...

Mitä on käynyt kun olette jääneet kiinni? En tiedä pitääkö kaikki paikat tiukkaa linjaa, yleinen käytäntö on kai sakot, passi takavarikkoon ja soitto vanhemmille...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat