Panokaveri(ko)

Vierailija

Tapasin tässä kohta joku kuukaus sitten baaissa miehen, no hän tuli luokseni jatkoille, ja aamulla lähti kotiin. Olimme ilmeisesti vaihtaneet puhelinnumeroita jossain vaiheessa, sillä pari pvä myöhemmin tuli tekstari jossa kyseinen mies pyysi minut lisäämään fb kaverikseen. Noh minä lisäsin, ja mies alkoi jutella ensin fb.ssä kanssani ja sitten hän halusi tavata. Me tapasimme ja tästä syntyi seksisuhde välillemme.

Nyt olemme tavanneet toisiamme pari kertaa viikossa ja aina välillä fb.ssä jutelleet.

Mies sanoi minulle ettei halua elämäänsä parisuhdetta tällä hetkellä mikä ei minua tietenkään haitannut koska olin alunperinkin kiinnostunut miehestä hänen ulkonäkönsä perusteella koska baarissa tapasimme.... Ja itse olen koko ajan "esittänyt" että joo pelkkää seksiähän tämä suhde onkin ja ollut hiukan ehkä ns "kylmä ämmä" häntä kohtaa välillä

Mutta nyt kuitenkin huomaan että minulla on tunteita tätä miestä kohtaan... Mieleni  tekisi nähdä häntä useammin, tulin vihaiseksi kun näin hänet baarissa toisen naisen kanssa, mutta en uskalla kertoa hänelle että haluaisin oppia tutustumaan paremmin koska pelkään menettäväni hänet kokonaan elämästäni..... vaikka välillä tuntuu siltä kun hänkin esittäisi jotain kiinnostuksen merkkejä minu kohtaan.... vai pitäisikö vain kylmästi katkasita välit kokonaan ?

Joten vinkkejä ja mielipiteitä mitä kannattaa tehdä/sanoa !? kiitos !

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat