Exä, nykynen vai ei mitään?

hukassa

Kaikki alko 3 vuotta sitten ku ruvettiin seurustelemaan. Riitoja on ollu ja sellasia vähän "vaikeimpia" aikoja. Erottiin tämän miehen kanssa alkuvuodesta meillä oli tammikuussa tauko ja sen jälkeen päädyttiin eroon. Olisin ite voinnu jatkaa suhdetta mut koin et on hyvä pitää vähäsen jotai muutaki ympärillä. 

Tauon jälkeen nähtiin tosi harvoin ja sillon kun nähtiin vaan joku muutaman tunnin. Olo oli jotenki vaivaantunu enkä tienny miten olla vaikka tää mies tuntee mut hyvin. No nytten tilanne on sellanen, että nähdään tosi paljon niinku seurusteluaikoina. Ollaan käyty mökkeilemässä kahdestaan, leffassa, oon viettäny öitä sen luona, harrastetaan seksiä... tehään siis sellasia asioita mitä ei ainakaan exän kanssa kuuluis tehä. Aina kun tää mies on tosi humalassa se soittelee, pyytää mua sen luokse, sanoo kuinka haluis esitellä mut sen kavereille, kyselee oonko sen muija, oon sen mielestä ihana rakas ja seksikäs. Kerran oli mökkeilemässä ja kavereidensa kuullen kysy olenko sen muija. Viime kerralla ku oli juomassa niin sano mua jo omakseen. On myös jotain puhunu ja kyselly haluisinko asua sen kanssa saman katon alla.

Nytten sitte päätin kertoa kirjeessä että tykkään edelleenki siitä ja kaikkea muutakin.  Seuraavana iltana kun  olin jättäny tän kirjeen soitti ja pyysi mua sinne syömään. Mies ei maininnu mitään kirjeestä mut oli ostanu sitten pienen lahjan (en tiiä oliko se lahja sen takia, että olin ostanu sille lahjan vai muuten vaan), oltiin niinku normaalisti, hellyyttä ja kaikke.

Kertokaa saatteko selvää täsät miehestä mitään ja mitä mun pitäis ylipäätään tehä? Mitä tää on koko homma teidän mielestä ja miltä kuulostaa? Oon nii hukassa ja kohta sekoon varmaa tän takia kun siitä ei ota selvää

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta teidän kannattaisi yrittää uudelleen, mutta edetä hitaasti. Teillä menee nyt hyvin kun suhde on uudestaan alkuvaiheessa niin elkää pitäkö kiirettä. Oliko ero viimeksi yhteinen päätös?

hukassa

Aika lailla oli yhteinen päätös. Vaikka halusinki jatkaa suhdetta tuntu et tunteet oli omalta osalta vähän latistunu. Nyt ku on ollu tauko, ero ja nähään nytten tiiviisti niin on tullu paljon voimakkaampina tunteet "takasin" vaikka niitä on tietenki muutenki ollu. 

Miten edetä hitaasti sitten? Vinkkejä. Tää tosiaan on mun eka seurustelusuhde joten en tiedä näistä asioista kamalasti kokemuksen pohjalta.

Vierailija

Itsellänikin ensimmäinen vakava seurustelusuhde menossa niin en ole ehkä paras neuvomaan. Mutta miehen ehdottama saman katon alla asuminen ei ole ajankohtaista vielä ja parasta olisi että myös mies tiedostaa sen.

Kuulostaa hieman oudolle että mies kyselee tuollaisia varsinkin kavereidensa kuullen.

hukassa

Joo no ite en olis valmis edes muuttamaan saman katon alle, sitte jos joskus on sen aika ja tuntuu sille.

Pohdittii kaverin kanssa tätä asiaa ja mietittii onkohan se kavereiden kanssa keskustellu ja kyselly mikä meijän tilanne on ja mitä mieltä kaverit on. Kumminki kun soitti niin miehen kavereiden äänet kuulu ihan selkeästi ettei ollu luikkinu mihinkää kauemmaks kyselemään. Muutenki tän miehen tapoihin ei pahemmin kuulu kertoa tykkäämisasioista ääneen ja oon sitte miettiny onko sillä sitte helpompi humalassa kertoo mitä ajattelee kun ei kasvotusten niin tee. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat