Kihlaus

Vierailija

Olen menossa kihloihin poikaystäväni kanssa 4.9 ja tarkoitus olisi ottaa tatuointina kihlasormukset kun ei päästy sopimukseen sormuksesta (hän olisi halunnut kultaisen ja minä hopeisen) :) Kysyisin vain kommenttia että mitä mieltä cosmopolitan-sisaret olette sormuksesta ja linkki sormukseen:

http://www.flickr.com/photos/pi3be/5453251102/

Kommentit (4)

Guuggeli

Pysyvyyshän tuossa pelottaa tosiaan puolestasi... Mitä jos eroattekin muutaman vuoden päästä? Tai aikaisemmin? Sitten ei siitä sormuksesta päästäkään eroon niin helpolla :S

Nykyäänhän kihlasormukset ovat omannäköiset, miksi ette hanki toiselle sitä kultaista ja toiselle sitä hopeista, tai valkokultaista sormusta? :) Itselläni oli exäni kanssa vastaavanlainen järjestely ja toimi ^^

Vierailija

poikaystävä vitsaili että enpähän heitä sormusta sitten suutuspäissäni pois kun vittuunnun :D Kyllä me halutaan olla loppuelämä yhessä ja tatuointina se sormuksen ottaminen ainaki osoittaa mun sitoutumishalun <3

Zz

Jos olet vielä nuori (nuorillahan tapana seurustella se muutama viikko- kuukaus ja sitten kihloihin) ja naimisiin meno ei ole vielä lähitulevaisuudessa toteutuva, niin kannattaa unohtaa ainakin tatuoinnin ottaminen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat