Sunnuntaiaamu

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joo täällä löytyy vaikka kuinka paljon ihanaa nähtävää. :) Suosittelen kyllä joskus vain jos mahdollisuus löytyy suunnata lomalle tänne. :)

emma

Moikka! Mä olen sun blogin melko uusi lukija, jan nyt uskaltauduin kommentoimaan :) Tää blogi on paras ja sä oot niin ihana ja kaunis! (: Aijon lukea jatkossakin, hyvää loppu kesää sulle, vaikka siellä se kesä taitaa jatkua aika pitkälle!

Vierailija

No heii, ja todella kiva että jätit kommenttia!!! Useammin vain, on niin kiva saada kommetteja lukijoilta! Ja kiitos ihana <3 

Täällä tosiaan kesä jatkuu sinne lokakuulle asti...Mahtavaa kesänloppua myös sinulle!

Anni

Kuullostaa aivan ihanalta.

Kiva kun löysin blogisi uudelleen, olen aikoinaan lukenut ensimmäistä blogiasi ja tykkäsin kovasti. :) Suostuisitko jakamaan kosinta tarinasi täällä? Entä minkälaisia deitti-iltoja vietätte ja kuinka usein?

..ei miehelläsi muuten sattuisi olemaan veljeä, heh, ei voi muuta sanoa kuin, että kadeja ollaan. ;D

Kiitos kun jaat kuulumisiasi, todella piristävää luettavaa. Mukavaa alkanutta viikkoa sinne:)

Vierailija

Heii, 

Mahtavaa että löysit taas mukaan! Hmmm, jonkun vanhan blogin puolella olen tainnut tuosta kosinnasta kertoakin, ehkä sitä uskaltaisin siitä uudestaan kirjoitella. :) <3 

Heh ja löydy veljiä, paljon kavereita kylläkin ;) Ja todella ihana kuulla että jutut kiinnostavat:):) Ihanaa viikkoa sinne myös!

Kristalli / http://crystalsint...

Onpa nättejä kuvia jälleen! :) Tämä ei liity aiheeseen, mutta oletko mahtanut koskaan käydä San Franciscossa? Itseäni kiehtoisi kovasti päästä joskus sinne poikkeamaan ja olisi kiva kuulla kokemuksiasi kaupungista. :)

Vierailija

Heii,

Kerran oeln käynyt San Franciscossa ja meillä on suunnitelmissa suunnata sinne itseasiassa seuraavana viikonloppuna jos miehen työt antavat periksi. Eli juttua luvassa jos jaksat odotella sinne saakka!

villainen

Oletko luonnostasi noin hoikka vai treenaatko tulisesti? Jos niin, mitä lajeja/millä tavoin? Koukuttava blogi :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat