Uusia tuttavuuksia Seinäjoelta? :)

Vierailija

Hei! Olen kohta 20v täyttävä nuori nainen. Olen asunut Seinäjoella nyt vuoden verran, mutta kavereita ei oikein ole. Muutin Seinäjoelle poikakaverini takia, joten tutut kulmat jäivät taakse. Opiskelen Kurikassa, mutta asun Seinäjoella. Olisi mukavaa, jos löytyisi ihmisiä täältä jonka kanssa voisi aikaa viettää :)

Kommentit (6)

diyyy
Waterdrop

Hei! Olen kohta 20v täyttävä nuori nainen. Olen asunut Seinäjoella nyt vuoden verran, mutta kavereita ei oikein ole. Muutin Seinäjoelle poikakaverini takia, joten tutut kulmat jäivät taakse. Opiskelen Kurikassa, mutta asun Seinäjoella. Olisi mukavaa, jos löytyisi ihmisiä täältä jonka kanssa voisi aikaa viettää :)

hei! :) Oon tänä vuonna 19 vuotta täyttänyt kurikkalainen ja muutin vasta opiskelujen perässä Seinäjoelle.  Vaikkei koti ja kaverit kaukana olekaan niin olis kiva tutustua muihin Seinäjoella asuviin :)

-nna

Heips! :) samoin kohta 20 täytän ja muutin just seinäjoelle opiskelemaan! Olis kiva tutustua kun tosiaan näin alussa ei oikeen ketään vielä sieltä päin tunne :) Oisko esimerkiks kaveria johonki zumbaan tai vastaavaan tulevaisuudessa, yksin ku tulee niiin huonosti lähdettyä mihinkään urheilemaan :D

Vierailija

Hei diyyy ja -nna! Olisi todella kiva tutustua teidän kanssanne paremmin! Olen tosiaankin vuoden päivät asunu Seinäjoella ja kaverit oikeastaan koostuu jätkän kavereista, joiden kanssa ei ehkä nyt kuitenkaan tule yhteyttä pidettyä ja koulukavereista, jotka on itteä nuorempia. Olisi kiva et olis oman ikäistä seuraa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat