Väärä asenne miehiin...

Seuraa 
Liittynyt29.5.2012

Erosin vuosi sitten poikaystävästäni, jonka kanssa olin ollut yhdessä 1,5 vuotta. Kaikkein pahimmaksi eroon liittyi toinen nainen... Olin onnellinen ja olen vieläkin, että pääsin siitä lurjuksesta eroon. Silti tuntuu, että tuo suhde vaikuttaa. 3kk sitten aloin seurustelemaan uuden kanssa, mutta nyt jätin tämän sillä tunteita ei mun osalta enää ollutkaan. Nyt kun olisi mahdollisuus aloittaa uuden miehen kanssa täysin uudestaan, niin tuntuu että rakastan enemmän korkkareitani kuin jotakuta miestä :D Mitä ihmettä?! Oon kuitenkin sellainen nainen, että oon perhekeskeinen, yhden miehen nainen, joka ei ole kiinnostunut lyhkäsistä suhteista. Ärsyttää kiusata itseäni sekä varsinkin toista (toisia) osapuolia...

Kommentit (2)

Vierailija

oletko varmasti lopettanut tuon edellisen suhteen omassa päässäsi? minulla oli joskus sama tilanne mutta vain siksi etten ollut itse selvittänyt asiaa omassa päässäni ja lukinnut sitä kaappiin

paukkujyvä
Seuraa 
Liittynyt29.5.2012
minttuuu

oletko varmasti lopettanut tuon edellisen suhteen omassa päässäsi? minulla oli joskus sama tilanne mutta vain siksi etten ollut itse selvittänyt asiaa omassa päässäni ja lukinnut sitä kaappiin

Mitä tarkoitat tuolla? En siis tunne enää mitään vetoa tähän mieheen, mutta se kokemus vain sattui ja taitaa sattua edelleen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat