Onko outoa?

oujee

En tiedä mitä tekisin. Oon seukannu mun poikaystävän kanssa jo yli 2,5 vuotta ja en vieläkään oo tavannu sen vanhempia. Tai siis silleen oon tavannu jossain kaupassa yms mut oon aina ollu yksin enkä mun poikaystävän kanssa. En oikeestaan ees tiedä et tietääkö ne et oon sen tyttöystävä. Paikkakunta on kuitenki pieni ja vois sanoo et melkee kaikki tuntee kaikki. En oo ikinä käyny niiden kotona et oisin voinu esittäytyä niille.. Häpeääkö poikaystäväni minua niin paljon ettei kehtaa viedä mua sinne? Hän itte on kyllä käynny meillä monet kerrat ja tavannu puolet suvustanikin. Kertokaa mitä mun pitäis tehdä... 

Kommentit (1)

Karoliina

Hmm... Jos sussa ei ole oikeasti mitään "outoa" (esim. poikaystäväs vanhemmat ois uskvaisia ja sä et, ja niille se ois kauheeta), niin en keksi mitään selitystä asiaan. Ei ehkä kuitenkaan ole hyvä vain pamahtaa joskus kotiovelle. Oot varmaan jutellut aiheestas poikaystäväs kanssa, mutta en osaa sanoa muuta kuin että juteltaa lisää. Yritä saada hänet kertomaan, miksi hän ei halua, että et tapaa hänen vanhempia. Ja voihan olla, että hän häpeää vanhempiaa jostain syystä ja ei halua siksi sinun tapaavan heitä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat