Poikaystävän haluttomuus

Karoliina

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilut 3 vuotta. Ollaan molemmat 19v. eli aika nuoria vielä.  Nyt ehkä pari kuukautta sitten olen alkanut huomaamaan poikaystäväni haluttomuuden. Hän väittää, että asia ei minusta johdu, mutta jotenkin mulle tulee väkisin semmonen olo, että kyllä se johtuu siitä, että en ole enää hänen mielestä seksikäs. Mä oon aina ollu meidän suhteessa se, joka on tehnyt enempi aloitteita seksin suhteen. Mä oon ilmaissu tyytymättömyyteni asiaan poikaystävälle ja hän sanoo, että on jo yrittänyt korjata ongelmaa, ja vaikka oon tarjonnu apua, niin mä voi kuulema auttaa. Ennen harrastettiin seksiä n. 3-4 kertaa viikossa, nyt saatta olla kolme viikkoakin, että ei mitään tapahdu sillä tantereella. Ei asuta siis yhdessä, molemmat vanhempien luona vielä. Oon yrittäny ostaa itelleni kivoja alusvaatteita sun muuta, mutta ei sekään auta. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä... Ja musta vielä tuntuu, että ei poikaystäväni haluis ees korjata asiaa tai sitten vaan puhua aiheesta ollenkaan. Kyllä mun mielestä tollasesta aiheesta pitäs voida puhua, kun ollaan jo kuitenkin yhteen muutosta puhuttu n. vuoden päästä.

Osaako kukaan auttaa tai onko kohtalontovereita?

Kommentit (14)

kyllästynyt

Itseä rupesi joskus inhottamaan seksi tyttöystävän kanssa, koska hänen pillunsa haisi järkyttävälle. Yritin ottaa asian hienotunteisesti puheeksi, mutta tyttö vain suuttui. Ei vissiin itse haistanut sitä ollenkaan. Lopulta ongelma korjautui itsestään.

tiedän tunteen...

Mulla kanssa vähä sama juttu... Ennen oli kunnon menoa just 3-5 kertaa viikossa, nyt ehkä kerran 2-5 viikossa. Ite sanoin kanssa asiasta miehelle, sieltä tuli ympäri pyöreitä vastauksia, kuten "ei halua ottaa tavaksi, ettei tunnu rutiinilta." Onko se että harrastaa seksiä kerran viikossa lauantaina, kun on kummallakin vapaata pahempi, kun se että harrastaa seksiä kerran kahessa kuukaudessa?

Mutta joo en ees ite muista millon viimeks mies on pyytäny seksiä... Tuntuu että se saa enemmän mielihyvää tietokoneestaan/pelistään kun musta...

Kai se pitää tehä itellensä semmonen kunnon bikini vartalo yms, jos sillä sais vähä huomiota :D

Elenainen

Poikaystävälläsi saattaa olla selvä syy asiaan, jota ei vaan kehtaa sanoa syystä tai toisesta. Se ei välttämättä liity mitenkään sinuun, mutta häntä saattaa nolottaa eikä kehtaa siksi sanoa sitä. Voisit viedä murusi vaikka piknikille ympäristöön, jossa molemmat tuntevat olonsa rennoksi ja huolettomaksi ja ottaa siellä asia puheeksi. Ei kannata olla hyökkäävällä asenteella liikkeellä, se ei tuota tulosta, vaan avoimesti ja ymmärtäväisesti. Kerro hänelle rehellisesti, että tilanne tuntuu sinusta pahalta. Osoita olevasi poitsusi luottamuksen arvoinen ja anna aikaa valita oikeat sanat, niin hän kertoo sinulle mikä on hätänä. :)

Tsemppiä!

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

iina

Itellä kans sama juttu :/ En tiedä mitä pitäisi tehdä.. Ei kehtais vaan kysyä suoraan ettei pahota toisen mieltä.. Pakko vissii kuitenki yrittää.

Karoliina

Pitää kait vaan yrittää jutella asiasta rauhallisesti painostamatta liikaa kuitenkaan. Mun poikaystävä ei kuitenkaa ole koskaan ollut mitään puhemiehiä... Mut lisää vinkkejä saa antaa!

hotmail.

ehkä mies kaipaa jotain erilaista, seksi saattaa joskus muuttua rutiiniksi. jutelkaa ihan rauhallisesti,ilman painostamista. kysele, että mitä miehesi toivoisi sinun tekevän tai minkälaista seksiä hän haluaisi. voit myös kertoa omista toiveista. 

ja kannattaa myös miettiä toimiiko suhteessa kaikki muuten hyvin? 

Essi
fffffff

miten sait tapahtumaan, mitä vinkkejä käytit vai tapahtuiko itsestään :)?

Menin vaan käymään poikaystävän luona normaalisti ja hän vaan teki aloitteen. Eka yritin olla silleen, et en heti lähteny leikkiin mukaan, mut sit vähän aja yrittelyn jälkeen lähin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat