Miten päästä eroon naisten edessä hermostumisesta?

Poikken90

Olen 22 vuotias poika seurustellut viimeksi 2,5 vuotta sitten. Olen nykyyään keskivertoa paremman näköinen, mutta voi luoja miten hermostuneeksi tulenkaan nuorten naisten edessä! Käännän kyllä katseita varsinkin silloin kun hiukset on hyvin, en ole persaukinen ja opiskelen yliopistossa, mutta en vain uskalla edes katsoa naisia, varsinkaan jostain syystä nykyään! siis tätä ei ole kestänyt pitkään, tyyliin jotain puoli vuotta vain.

Kännissä voin puhua naisille, mutta vain siihen pisteeseen asti kunnes he alkavat flirttainemaan tai koskemaan, sitten menen ihan tilttiin, tulen hermostuneeksi ja puhe alkaa pätkii ihan hemmetisti ja yritän joko paeta itse tilanteesta tai sitten saan ne pakenemaan (yleensä kyllä pakenen itse) :( 

Mikä avuksi?!?! Olen kärsinyt myös huonosta omatunnosta joskus aikaisemmin (tämän asian takia myös vähän nykyäänkin)! Miten voin rentoutua naisten edessä ja saada itsevarmuutta?

Kommentit (4)

Mies

Yksi virhe minkä miehet tekevät on se, että he saattavat kysyä seurustelu vinkkejä tai muita seurusteluun liittyviä asioita naisilta. Jos haluat oppia kalastamaan, kysyisitkö vinkkejä kalastukseen kalalta vaiko kalastajalta?

Eli toisin sanoen naiset eivät tiedä mitä he haluavat, he eivät tiedä miten heitä isketään eivätkä he voi auttaa sinua ottamaan rennosti heidän kanssaan.

Olen kokenut ja nähnyt kaiken. Yksi esimerkki on se, että naiset aina väittävät haluavansa herrasmiehen, mutta kuitenkin aina he lankeavat renttuihin.

Tälläkään palstalla sinä et tule saamaan mitään apua koska naiset eivät yksinkertaisesti tiedä miten auttaa naisasioissa.

Tässä on hyvä Youtube vinkki joka auttaa ongelmaan:

http://www.youtube.com/watch?v=9Cwj2kXzCXE&feature=relmfu

hhh-

Koita olla ajattelematta sitä että sanat menee sekaisin. Yleensä se ei naisia haittaa. Se voi olla meistä jopa ihan söpöä, sitten kun huomaat että se ei häiritse naista. ehkä itsekkin rentoudut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat