Poikaystävän möläytykset

Tuntuu pahalta

Emme ole kovinkaan kauaa vielä olleet yhdessä, mutta silti häiritsee ihan älyttömästi jotkut asiat joita poikaystäväni on sanonut :/. Hän tietää että minulla on ongelmia itsetuntoni ja minäkuvani kanssa koska minua kiusattiin lähes koko peruskoulun ajan ja jotkut exäni ovat myös ilkeilleet ulkonäöstäni. Tiedän itsekin, etten ole ruma mutta kuitenkin pahoina päivinä sorrun näin ajattelemaan enkä muutenkaan halua kuulla kuinka mieheni kehuu toisten naisten ulkonäköä. Kuitenkin, poikaystäväni on kertonut mm. että hänen kaikki exänsä ovat olleet todella kauniita ja "olisivat kelvanneet muillekin, eli ei tarvitse rumiin naisiin tyytyä". Tiedän myös itse, miltä hänen exänsä näyttävät ja kieltämättä he ovat mielestäni paljon kauniimpia kuin minä, joten tuon kuulemisesta tuli jotenkin paha mieli. Kun kysyin, että haittaako häntä etten ole kovin urheilullinen (exät olivat) niin jätkä vain tokaisi että "ei, kun en mä itekään ole mikään timmi enää. Jos mä vielä urheilisin niin sitten haluaisin urheilullisen naisen". Eli jos hän taas aloittaisi kuntoilun niin minä en kelpaisi, näin ymmärsin tuon asian :(.

Hän on myös sanonut että tiedostaa itsekin olevansa sen verran hyvännäköinen, että saisi "melkein" kenet tahansa itselleen. Hänestä tämä on kohteliaisuus, koska on silti valinnut minut eikä katsele muita, mutta itse kuulen asian näin "joo kyllä mä sun kanssa olen vaikka parempaakin olisi tarjolla". Ja toki mies on kehunut minua ja sanonut kauniiksi ym. mutta silti jotenkin tuntuu riittämättömältä ja nuo kaikki asiat vaivaavat mieltäni. Olenko nyt pahoittanut mieleni turhaan ja pääsenkö tästä tunteesta jotenkin eroon? :/

Kommentit (10)

musta

Puhu tästä hänelle! Kommentit tuntuvat inhottavilta, joten et ole mielestäni turhaan pahoittanut mieltäsi. Tuollaiset kommentit varmasti tuntuisivat pahalta kenestä tahansa. Kerro että jotkut hänen laukomistaan jutuista ovat jääneet vaivaamaan mieltäsi. Mikäli poikaystäväsi ei muuta tapojaan, niin varmasti sinulle löytyy joku joka osaa arvostaa sinua paremmin!

Tsemppiä asian kanssa!

Nainen93

NO ET TODELLAKAAN OLE TURHAAN MIELTÄSI PAHOITTANUT!!! Et sä tollasta ansaitse, joka tollai sanoo sulle ja väittää vielä että muka rakastaa sua. Sano sille suoraan että sä et tykkää siitä kun se sanoo sulle tollasia. Jos käytös ei muutu , nii älä hyvä ihminen jää tollasen kusipään kans! Maailma on täynnä hyviä ihmisiä! Löydät varmasti jonkun hyvän jätkän vielä.

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Todella ala-arvoista käytöstä mieheltäsi! Kerro hänelle, ettet pidä tavasta jolla hän sinusta puhuu ja ellei hän muuta käytöstään, etsiköön niitä "parempia". Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista puhetta! Olen itse samankaltaisessa suhteessa, eli mieheni on erittäin näyttävä ja hänen eksänsä myös ja minä taas melko tavallinen: en urheilullinen, lyhyt ja hieman pyöreä. Suhteemme alussa koin samanlaisia tunteita, mutta selvitimme ne puhumalla. Vieläkin välillä mieheni kommentit kauniista naisista satuttavat, mutta nyt hän tiedostaa oman käytöksensä. Yritä sinäkin puhua miehellesi, hän saattaa yllättää ymmärtäväisyydellään :)

Vierailija

Et todellakaan ole turhaan pahoittanut mieltäsi! minusta tuo on todella törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä ja puhumista sinusta! Sinuna puhuisin hänelle asiasta suoraan. Jos hän ei ole asiasta moksiskaan niin kokeileppa piruillessas, että puhut hänestä samalla tavalla. jos hän sinulle asiasta huomauttaa, niin voit sanoa, että nyt tiedät miltä sinusta tuntuu! USKOMATTOMAN TÖRKEÄ JA YLIMIELINEN JÄTKÄ! Sika! Jos asia ei mihinkään parane niin kyllä minä saattaisin heivata tuollaisen sian menemään! Tsemppiä ja muista pitää puolesi ja arvosi!

Cirius

Joo itsellä oli aikalailla samanlainen ongelma exän kanssa (syystäkin on siis exä). Kuittaili että "kannattais käydä salilla" ja "vois joskus olla kiva kattoo sua laittautuneenaki", itse jätkä kuitenkaan ei ollut mikään urheilija ja kuljeskeli aikapitkälti vanhoista verkkareista tehdyillä shortseilla.. En siis todellakaan ole itse mikään sohvaperuna ja oon kaunis, mutta nimenomaan huonoina päivinä nuo pikku jutut sattu. Ymmärrän toki jos poikakaveri on sulle tärkee, mutta mulla on neuvo: puhu asiasta, jos ei toimi nii jätkä ei oo sun arvonen. Sitä kuitenki löytää jonkun paremman itsekin. (En muuten katunut kertaakaan että jätin kuittailevan exäni ja nyt oon aivan ihanan miehen kans yhdessä. ) :) tsemiä jokatapauksessa.

Cirius

Joo itsellä oli aikalailla samanlainen ongelma exän kanssa (syystäkin on siis exä). Kuittaili että "kannattais käydä salilla" ja "vois joskus olla kiva kattoo sua laittautuneenaki", itse jätkä kuitenkaan ei ollut mikään urheilija ja kuljeskeli aikapitkälti vanhoista verkkareista tehdyillä shortseilla.. En siis todellakaan ole itse mikään sohvaperuna ja oon kaunis, mutta nimenomaan huonoina päivinä nuo pikku jutut sattu. Ymmärrän toki jos poikakaveri on sulle tärkee, mutta mulla on neuvo: puhu asiasta, jos ei toimi nii jätkä ei oo sun arvonen. Sitä kuitenki löytää jonkun paremman itsekin. (En muuten katunut kertaakaan että jätin kuittailevan exäni ja nyt oon aivan ihanan miehen kans yhdessä. ) :) tsemiä jokatapauksessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat