Eka seurustelukerta katastrofi

maijut

Hei! Mulla on jäänyt ekasta seurustelusta aikoinaan huonoja kokemuksia. Ihastuttiin 16-vuotiaina toisiimme pojan kanssa, mutta seurustelu alkoi pakonomaisesti. Oli mun eka kerta, toinen kokenut. Heti alussa tuntui että tää on väärin mut lähdin silti suhteeseen. Pussaaminen ja fyysinen koskettelu ei tuntunu hyvältä vaikka kumppani veti puoleensa. Oltiin yhdessä, vaikka ei toiminut silloin minusta. Annoin kumppanin hyväillä, vaikka ei tuntunut hyvältä. Seksiä ei koskaan harrastettu.. Jälkikäteen tajunnut, että oli todella väärin toista kohtaan, ettei ollut rehellinen mutta pelkäs silloin loukkaavansa. Suhteen jälkeen jäi tunne, että fyysinen läheisyys on jotenki inhottavaa ja ei ole sen jälkeen tehnyt mieli rakastella ja on ollut kauhean varovainen keneen ihastuu ja epävarma. Miten ootte selvinneet ekasta kerrasta, jos on mennyt ihan pieleen? Jos muilla on jääny aikanaan epäselviä juttuja, ootteko ottaneet yhteyttä exään, vai puhunut niistä seuraavan kumppanin kanssa? Ei olla siis ihastuksen kanssa oltu missään yhteyksissä, kun muutettiin eri paikkakunnille, erilainen tapa elää jne.

Kommentit (1)

maijut
maijut

Hei! Mulla on jäänyt ekasta seurustelusta aikoinaan huonoja kokemuksia. Ihastuttiin 16-vuotiaina toisiimme pojan kanssa, mutta seurustelu alkoi pakonomaisesti. Oli mun eka kerta, toinen kokenut. Heti alussa tuntui että tää on väärin mut lähdin silti suhteeseen. Pussaaminen ja fyysinen koskettelu ei tuntunu hyvältä vaikka kumppani veti puoleensa. Oltiin yhdessä, vaikka ei toiminut silloin minusta. Annoin kumppanin hyväillä, vaikka ei tuntunut hyvältä. Seksiä ei koskaan harrastettu.. Jälkikäteen tajunnut, että oli todella väärin toista kohtaan, ettei ollut rehellinen mutta pelkäs silloin loukkaavansa. Suhteen jälkeen jäi tunne, että fyysinen läheisyys on jotenki inhottavaa ja ei ole sen jälkeen tehnyt mieli rakastella ja on ollut kauhean varovainen keneen ihastuu ja epävarma. Miten ootte selvinneet ekasta seurustelukerrasta, jos suhde on mennyt ihan pieleen? Jos muilla on jääny aikanaan epäselviä juttuja, ootteko ottaneet yhteyttä exään, vai puhunut niistä seuraavan kumppanin kanssa? Ei olla siis ihastuksen kanssa oltu missään yhteyksissä, kun muutettiin eri paikkakunnille, erilainen tapa elää jne.

Ekalla kerralla tarkoitin siis ensimmäistä seurustelusuhdetta. :)   

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat