Umpikujassa

Seuraa 
Liittynyt26.11.2011

En enää tiedä mitä tekisin poikaystäväni kanssa! Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä ja viimeaikoina(monia kuukausia) kaikki on mennyt päin helvettiä. En tunne enää rakkautta poikaystävääni, hän haukkuu minua lutkaksi,huoraksi ja tyhmäksi kun hän sattuu olemaan päällä, eikä hän myöskään pelkää töniä heikompaa.. Hän sanoo vain että oli kännissä, eikä haukkuminen ole pahasta. Tiedän, että tilanteeni ei tule paranemaan, hän juo melko paljon, pelaa kaikkia mahd. pelejä, ei ole urheilullinen. Hän on täysin minun vastakohtani. Olen kunnianhimoinen ja rakastan urheilua, mutta olen myös aika kiivas luonteeltani... Tässä suhteessa ei ole varmaan toivon hiventäkään?

Kommentit (4)

Piuppa

Itsehän sen sanoit. Ei taida kauheasti toivoa löytyä, jos mies pitää omaa käytöstään hyväksyttävänä. Jo pelkkä haukkuminen voi aiheuttaa koko elämän kestäviä henkisiä haavoja ja fyysinen väkivalta sitten kruunaa kaiken... Tuollaista ei tarvitse kenenkään kestää!

Tuskin poikaystäväsi luonteestaan täysin pääsee, vaikka hetkeksi parantaisikin tapansa. Tulevaisuudessasi et varmaan halua elää tuollaisen alistuksen alla ja katsoa sivusta, kun mies hukkuu pelimaailmaan.

chilli
Seuraa 
Liittynyt26.11.2011

Olen ottanut asian puheeksi ja sanonut ihan suoraan, että en halua herätä ja tajuta sitten 30vuotiaana, että elän pelihullun naistenhakkaajan kanssa! Hän kiistää ettei ikinä tekisi minulle mitään pahaa ja syyttää aina alkoholia! Olen niin kyllästynyt, mutten osaa erota vaikka olen pari kertaa koittanut..Tiedän ettei tässä ole enää mitään järkeä. Äsken kysyin miestä lenkille mutta sanoi vaan että ei kiinnosta ja jäi nukkumaan..

norel

Olen ollut aikoinani 5 vuotta suhteessa nuoren miehen kanssa, joka suhteen loppuaikoina muuttui aivan eri ihmiseksi. Kännissä tuppasi kertomaan rajun mielipiteensä minusta ja harrasti myös fyysistä väkivaltaa mm. puremalla, tönimällä, pakottamalla yhteen huoneeseen tuntikausiksi, repimällä hiuksista ja heittelemällä. Nykyään en tajua, mikä minua tässä hullussa suhteessa pidätteli, ehkä haihattelin vielä alun huumaa ja uskottelin itselleni rakastavani miestä. Mies aina vetosi alkoholiin, että se tekee hänet hulluksi ja aina selvinpäin itki tekojaan.

Mutta lopulta tämä toiminta alkoi myös miehen ollessa selvinpäin ja luojan kiitos viimein tajusin lähteä suhteesta!  Ole siis sinäkin fiksu ja rakasta välillä itseäsikin, lähde suhteesta jonka olet itsekin todennut tulleen tiensä päähän. Löydät parempaa jostain muualta aikanaan ja ennenkaikkea voit olla onnellinen ja kokea olevasi turvassa.

norel

Olen ollut aikoinani 5 vuotta suhteessa nuoren miehen kanssa, joka suhteen loppuaikoina muuttui aivan eri ihmiseksi. Kännissä tuppasi kertomaan rajun mielipiteensä minusta ja harrasti myös fyysistä väkivaltaa mm. puremalla, tönimällä, pakottamalla yhteen huoneeseen tuntikausiksi, repimällä hiuksista ja heittelemällä. Nykyään en tajua, mikä minua tässä hullussa suhteessa pidätteli, ehkä haihattelin vielä alun huumaa ja uskottelin itselleni rakastavani miestä. Mies aina vetosi alkoholiin, että se tekee hänet hulluksi ja aina selvinpäin itki tekojaan.

Mutta lopulta tämä toiminta alkoi myös miehen ollessa selvinpäin ja luojan kiitos viimein tajusin lähteä suhteesta!  Ole siis sinäkin fiksu ja rakasta välillä itseäsikin, lähde suhteesta jonka olet itsekin todennut tulleen tiensä päähän. Löydät parempaa jostain muualta aikanaan ja ennenkaikkea voit olla onnellinen ja kokea olevasi turvassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat