Orgasmi hukassa

Palom-

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo kaksi vuotta. Seksielämämme on mielestäni hyvää, nautin kovasti, vaikken ole koskaan huipulle asti päässyt... En poikaystäväni kanssa, enkä omin neuvoin. Aikaisemmin en ole edes välittänyt siitä, olen vain ajatellut että se tulee kun on tullakseen. Nyt poikaystäväni on ottanut asian puheeksi muutamat kerrat ja se on saanut minut pohtimaan ongelmaa. Miksi se on niin hankalaa?

En tyydytä itseäni juuri koskaan. Jos olisin aktiivisempi itsekseni, saisinko orgasmin helpommin? En usko että olen täysin kykenemätön pääsemään huipulle asti, sillä suuseksin aikana on silmissäni pimennyt ja kehoni vavissut nautinnosta. Tilanne ei vain laukea. Onko muilla ollut ongelmia orgasmin saamisessa? Olisi kiva kuulla samassa veneessä olevien kommentteja. :)

Kommentit (5)

jee

Minulla on sama juttu, se ei vaan tule! Itsekään en tyydytä itseäni koska se ei tunnu hyvältä/kiihottavalta.. Ajattelin että jotkut seksilelut voisi auttaa. Uskon että kyllä se sieltä vielä joskus tulee..

Vierailija

Mulla on vain se ongelma, että miehen kanssa en tuu, mutta kun itsetyydytän niin sillon saan itteni tulemaan niin nopeesti ja useesti kun vaan haluan :-D En tiedä mikä sen sitte tekee ku mies sekaantuu asiaan niin ei sitte millää! Aika lähellä on kyllä käyty, mutta varsinaista loppuhuipennusta seksissä ei oo ikinä tullu.

chaskk

Mäkään en ole ikinä tullut poikaystävän kanssa, nelisen kuukautta ollaan seurusteltu ja vaan pari kertaa oon ollut tosi lähellä. Yksinäni saan kyllä orgasmin tosi nopeastikin, mutta kai tuo miehekkeen kanssa sekstailu vaatii vielä hiomista.

Mun laukeaminen vieläpä jää kokonaan tavallaan miehen harteille, kun jos itse tyydytän itseäni seksiä harrastaessa niin se ei tunnu miltään - poikaystävä kun tekee saman niin johan kiihottaa ja tuntuu hyvältä! Ei kyllä oo mitään valittamistakaan, saan kyllä hyvää seksiä vaikkei sitä isoa o:ta ole vielä näkyny :)

shennny

Mäkin olin seurustellut poikaystäväni kanssa suunnilleen 2 vuotta enkä ollut koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Poikaystävä kyllä yritti niin sormin kuin kielelläkin, joskus jopa puoli tuntia, mutten koskaan tullut. Se oli todella turhauttavaa, usein itkinkin asian takia kun poikkis melkein aina sai ja mä en ikinä.. Ehkä tarvitsen aikaa kiihottuakseni, koska kestää todella kauan jos aloitan itsetyydytyksenkin tyhjästä. Suihkussa tulen kyllä 10 minuutissa, ellen nopeamminkin. En tiedä onko alapääni jotenkin sitten "turtunut" kun joskus nuorempana tein suihkussa useita kertoja viikossa. 

Ostin ehkä 1-2 kk sitten huippukivasta sellaisen pienen huulipunavibraattorin, jonka sain ilmaiseksi. Aluksi silläkin kesti melkein tunnin tulla, mutta nyt tulen 10-20 minuutissa, kun löysin ns. oikean kohdan! Poikaystävä kyllä tykkää kun näkee mun viimein saavan hänen kanssaan :) ollaan myös mietitty et voisin eka tehdä huulipunalle melkein laukeamiseen asti ja poikaystävä hoitais loput, niin ei jäis hänelläkään pelkäks oman tyydytykseni katseluksi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat