toinen haikailee alkuaikoja..

Lauranen

Olemme olleet vähän päälle 2 vuotta yhdessä, ja jo muutama kuukausi sitten mies kertoi että on alkanut miettiä, onko oikein katsella muita yms. ja oli hyvin ahdistunut ajatuksistaan. Kyllähän ihmiset katselevat muitakin, vaikka ovat suhteessa, tai siis, kyllä varmasti monet huomaavat hyvännäköisiä ihmisiä.
Noh, meni jonkun aikaa että meillä meni ns. hyvin, mutta nyt viimeaikoina olemme enimmäkseen riidelleet, ihan typeristäkin asioista. Ollaan muutenkin taas samassa tilanteessa, paitsi että mies haikailee alkuaikoja. Hän sanoo kyllä että haluaa olla mun kanssa, ja rakastaa mua, ei halua erota. Mutta onko tuo vain joku 2 vuoden kriisi hänellä? Itse haaveilen yhteisestä tulevaisuudesta, kihloista ja lapsista..
Mitä pitäisi tehdä? Onko tuo tosiaan vain kriisi joka menee ohi?

Kommentit (2)

leia

Poikaystävälläsi on varmaan suhteen alkuhuuma mennyt ohi eikä hän ole oikein itsekään käsittänyt "ihastumisiaan" muihin. Pitkässä parisuhteessa ei voi koko ajan olla hulluna toiseen ja suhteenne on varmaan päässyt vähän arkipäiväistymään. Yrittäkää keksiä jotain extempore-tekemistä, lähtekää vaikka yhteiselle matkalle tms, jotta koette jotain uutta suhteessanne. Tai viettäkää vähän aikaa erillänne, niin ikävä tuo teidät läheisemmiksi jälleen.

Itse ole 1,5v seurustellut ja minulle tuli tuollaisia samanlaisia tuntemuksia itselleni. Kuitenkin haluan jatkaa poikaystäväni kanssa, ja vaikka ihastuisinkin muihin miehiin, ei siitä sen enempää seuraa jos ei aloita mitään heidän kanssaan. Ihastumiset ovat ohimeneviä, kumppani jota rakastaa on kuitenkin aina se tärkein. Jutelkaa poikaystäväsi kanssa ja kerro, että on ihan normaalia että alkuhuuma jossain vaiheessa laantuu ja että hänen tuntemuksensa johtuvat luutavasti siitä.

Toivottavasti asia selviää! :)

Piuppa

Itsellänikin on juuri samanlaista kahden vuoden kriisiä ollut havaittavissa. Kauniit kesäpäivät sotkevat ajatuksia ja hormoneja entisestään, ja välillä tuntuu, että kuljen julkisilla paikoilla koko ajan valmiina syöksymään komeiden miesten kaulaan. En minä sen kummemmin ole ihastunut, vaan kaipaan vain juuri sitä seurustelun alkuajan huumaa, koska oma suhde alkaa välillä tuntua tylsältä ja mies välinpitämättömältä.

Välillä helpottaa, kun vihdoinkin teemme jotain ihanaa yhdessä mieheni kanssa. Esimerkiksi huvipuistoretki toiseen kaupunkiin riitti sytyttämään meidän kipinämme hetkeksi. Ehkä sinunkin kannattaa yrittää keksiä poikaystävällesi jotain sellaista tekemistä, mitä teitte seurustelunne alussa. Se voisi riittää poikaystäväsi alkuhuuman kaipuulle.

Yllätä hänet vaikka kirjoittamalla kivoja lappuja yllättäviin paikkoihin, käykää leffassa, ravintolassa syömässä, piknikillä, valvokaa koko yö kynttilän valossa ja kuunnelkaa musiikkia ja muuta vastaavaa alkuajan hömppää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat