Pitäisikö miehelle kertoa?

musta

Eli: Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä todella mukavaa ja ihanaa miestä. Seurusteluasteella emme vielä ole, mutta olemme tapailleet monta kertaa ja olen viettänyt öitäkin tämän luona. Yhtenä viikonloppuna kännipäissäni tutustuin toiseen mieheen baarissa ja vietinkin yön hänen luonaan. Tämä mies osoittautui oikeaksi kusipääksi ja sai minut pitämään tästä toisesta miehestä entistä enemmän.

Kysymys kuuluukin, että pitäisikö minun kertoa miehelle tästä typerästä sekoilustani? Emme kuitenkaan vielä seurustele, joten en tiedä onko kyseessä mikään ns. pettämistilanne. Pelkään, että mies ei enää haluaisi tapailla minua jos kerron tästä.

Kommentit (2)

elin

Itsehän sinun on päätettävä, mikä olisi paras ratkaisu: jos asia ei jää vaivaamaan sinua, miksi kertoisit? Toisaalta mitä mieltä olisit jos tapailukumppanisi tekisi samoin?

Voi olla, että jos kerrot, niin tämä tapailukumppanisi ei enää haluan jatkaa orastavaa suhdettanne. Mutta voihan olla, että hän on edelleen jatkanut samalla tavalla toimimista, kuin sinkkuna koska eihän teillä ole mitään sopimusta sitoutumisesta.

Jos olisin itse samassa tilanteessa, en varmaan kertoisi. Koska mielestäni tuo ei vielä ole pettämistä, kun seurustelusta ei ole sovittu ja olette ilmeisesti vain lyhyen aikaa tapaillut.

Tsemiä asian ratkaisun kanssa! :)

girlsgirlsgirls

sano miehelle että haluaisit uudelle levelille eli ette tapailisi muita.eikä edes tarvitse kertoa ellei hän kysy. siinähän tulee selväksi että sinulle ei ole ollut sanomatta selvä asia ettette tapaile muita jos miehelle on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat