Ikuinen musta

Takkutukka

Heippa! Olisikohan kellään antaa neuvoja tai kertoa omista kokemuksista, kuinka pääsen tästä mustasta tukasta eroon. Mulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset, mutta ne on ollu värjättyinä mustiksi suunnilleen kuusi vuotta. Oma hiuslaatuni on luonnonkihara ja todella paksu ja karhea. Käytän paljon kaikkia korjaavia hiustenhoitotuotteita ja tehohoitoja, mutta mun tukka on ja on aina ollut aika hirveässä kunnossa, jota edesauttaa päivittäinen suoristamiseni mukaan lukien mustan sekaan vaalennetut raidat. Tahtoisin jotain vähän ruskeampaa ja vivahteikkaampaa, mutta musta vaan on ja pysyy. En tiedä uskallanko tehdä värinpoistoa, sillä pelottaa että mun hiukset ei kestä sitä ja lopputulos onki sit se, että ei oo karvan karvaa enää päässä :D Olisi kiva, jos teillä olisi jotain vinkkejä tai omia kokemuksia kertoa! :) liukuvärjätyt hiukset olis kyllä aika unelma.

Kommentit (2)

Joskus tyhmempi

Eipä taida olla muuta vaihtoehtoa kun ottaa se värinpoisto jos vaaleampaan haluat. Ja luultavasti joudut ottamaan vielä useamman ainakin latvoihin jos hiuksia on värjätty mustaksi jo 6 vuoden ajan :/ Mutta jos oikeasti haluat vaaleammat hiukset niin rohkeasti suosittelen ottamaan sen värinpoiston ja sen jälkeen jos hiukset menee huonoksi niin leikkaat vähän pituutta pois. Kasvavat kyllä takaisin nopeammin kun huomaatkaan. Itsellänikin oli kerran nuorempana jo valmiiksi huonokuntoiset hiukset kun sain idean ottaa värinpoiston x2 ja laittaa vaalennusaineen päähän + pari muuta väriä :D Jos omat hiukseni selvisivät tuosta niin uskoisin sinunkin selviävän värinpoistosta ja ruskeasta väristä :)

Emmi

Moikka!

Mulla on ollut kaikki värit päässä pinkistä, sinimustasta ja tumman ruskeasta tämän hetkiseen platinablondiin ja vielä on hiukset päässä!

Tärkeintä on kärsivällisyys. Sinun pitää sietää aivan järkyttävän väristä päätä, koska värinpoistoja ei kannata tehdä kymmentä yhdessä illassa. Kannattaa kasvattaa ensin kunnon juurikasvu ja leikata latvoja niin paljon kuin raaskit (latvoissa eniten "värikertymää" ja huonokuntoista hiusta jotka näyttävät karmealta värinpoiston jälkeen).

Luulisin että mustaan tukkaan joudut tekemään noin 3-4 värinpoistoa, ennenkuin siihen kannatta läntätä ruskea päälle. Älä hätkähdä jos ensimmäisen värinpoiston jälkeen et huomaa eroa kuin juurikasvussa - itselläni vasta toinen värinpoisto paljasti ihanan oranssihtavan kakanruskean värin.

Ensimmäisen värinpoiston voit laittaa myös juurikasvuun, mutta seuraavissa vältä päänahkaa (turhaa laittaa jo valmiiksi vaaleaan + hiuspohja saattaa ärtyä tosi paljon).

Hyvä että käytät jo nyt korjaavia hiustenhoitotuotteita - ne saattaa ehkäistä tulevia vaurioita. Myös prosessin keskellä muista aina hoitoaine, tehohoito ja hiuksiin jätettävä hoitoaine.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat