Kavereihin kyllästynyt

giveth

Eli otsikko kertookin... Lapsuuden ystävistä kyse ja minusta tuntuu että sinne lapsuuteen he ovatkin jämähtäneet. Aina muistellaan kaikki samat vanhat jutut läpi. Lisäksi he haluavat tehä aina jotain mielestäni tylsää ja ehkä jopa lapsellista (esim. pelata lautapelejä juurikin sellaisia lapsille suunntattuja tai keinua puistossa.) Ja jos ehdotan että otetaan joku toinen kaveri messiin näiden lisäksi he keksivät tekosyitä tai sanovat etteivät pidä kaveristani.

He moittivat minua siitä jos vietän aikaa mielummin miesystäväni tai toisten kavereiden kanssa. Totta kai pidän heistä edelleen, mutta haluaisin että he aikuistuisivat. Olen kyllä sanonut että minusta vanhat jutut eivät ole enää hauskoja, mutta he eivät ymmärrä.

Pitäisikö sanoa vain suoraan että heidän seuransa tuntuu todella nuivalle.

Kommentit (2)

benetto

Lapselliseltahan tuo kavereides käytös kuulostaa. Itse tekisin niin, että viettäsin niiden kanssa vähemmän aikaa, hankkisin uudet kaverit. Voihan tuommosiakin välillä tavata, mutta mitä sitä suotta omaa elämäänsä hukkaamaan.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itsellä taas ei ole kuin oikeastaan kaksi kaveria ja toinen niistä on lopettanut yhteydenpidon kokonaan kun seurustelee yli mustasukkaisen miehen kanssa. Toinen taas elää ihan omassa maailmassaan, valittaa vain omista asioistaan eikä kuuntele mua. Onhan mullakin niitä tuttuja, mutta ei niidenkään kanssa oikein osaa olla kavereita.

Olen siis 21 vuotias. Tuntuu, että tän ikäisen on todella vaikea löytää enää uusia kavereita. Työkaverit ovat asia erikseen, mutta niistäkin suurin osa on yli 40 vuotiaita... :/ Turhauttaa. Mistä voi löytää uusia kavereita?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat