POJAT, onko suuret sisemmät häpyhuulet epäkiihottavammat kuin pienet?

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Onko häpyhuulten koolla mitään väliä? täällä on nyt monta jotka tosi huolissaan näistä asioista..

Sivut

Kommentit (44)

Susan

Tuskin se homma häpyhuulien kokoon kaatuu. Itselläni on pienet häpyhuulet mutta en usko että kukaan on kanssani vain siitä syystä viihtynyt. Eniten taitaa merkitä se kenessä ne ovat kiinni. Joten nauti siitä mitä luoja on suonut. :)

kaikki ovat kiihottavia

Pitäis nähdä livenä ennen kuin vois antaa luotettavan arvion ;) eikä ne häpyhuulet ole se ensimmäinen asia johon paljaan tavaran nähdessään kiinnittää huomiota...

tontsa__

Eih. Tämä on viimeinen asia josta kannattaa kokea ulkonäköpaineita. :D

Pillut on mahtavia, ei häpyhuulten koolla ole mitään väliä. Seksi tosin voi olla vaikeamppaa(ainakin kännissä) jos sisemmät häpyhuulet on suuret, mutta kyllä siitäkin selvitään.

23v Poika

Fanny is Fanny. Ei sillä ole mitään merkitystä. En ole koskaan kuullut kenenkään pojan puhuvan siitä miltä jonkun naisen pillu näyttää ja hyvänen aika olen asunut Britanniassa jo 2 vuotta.

Meillä pelataan paljon juoma pelejä joissa pitää avautua seksistä ja muutenkin Britit puhuvat seksistä ja kokemuksistaan liiankin avoimesti. No okei monta kertaa olen kuullut että Aasialaisilla naisilla on tiukkaa pillua(anteeksi nyt vaan kaikki aasialaiset kielenkäyttöni), mutta mitään häpyhuulista ei ole tullut puhuttua.

Eikä suomessakaan tai missään muualla kukaan ajattele häpyhuulten kokoa. Minullekkin tämä aihe tuli vasta nytten esille. En aikaisemmin ole edes ajatellut häpyhuulten kokoa, enkä usko että kukaan muukaan miehistä olisi.

Miehet arvostavat tiukkaa, märkää ja sheivattua pillua. Häpyhuulten koosta viis..

Nyt tais mennä liian rivoks mun viesti...

reppumies

No ei todellakaan...kookkaat häpyhuulet on todella kiihottavat ja niitä on ihana imutella...Tosin kauneus katsojan silmässä,mutta mä en isoilla huulilla olevaa pilhaa kyllä rumaks menis sanomaan..

Mies eikä poika enää

Tyttörakkaat, älkää vaivatko päätänne tällaisella turhuudella. Tottakai toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, mutta loppujen lopuksi häpyhuulten koko ei tule koskaan vaikuttamaan siihen, haluaako joku teitä vai ei. Tottakai ulkonäköeroja on ja itsekin pidän esteettisesti kauniimpana pienempiä häpyhuulia, mutta en koskaan jättäisi ketään panematta suurten häpyhuulten takia. Ei meidänkään penikset ole täydellisiä, omani on käyrä ja osoittaa vasemmalle, mutta en ota paineita asiasta, se hoitaa hommansa joka tapauksessa varsin mallikkaasti, aivan kuten teidänkin vaginanne.

mie vaan

täällä olisi miehenalku, joka jumaloi suuria sisempiä häbäreitä. hakusessa olisikin nainen kellä semmoiset olisi edes ajatustenvaihtoon, vaikkakin mieluiten vakavampaankin ;) olen tummatukkainen 185cm/79kg huumorintajuinen ja asustelen etelä-suomessa. ottakaa nyt joku ihana neito yhteyttä, kun teitä joilla tuollaiset on niin on säälittävän vähän!!! Iälääsi ja koollasi ei ol niin väliä ;) arskah@kastema.to

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat