Missä asennossa peppuseksi helpointa?

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Poikaystäväni on ehdotellut peppuseksin harrastamista, mutta minua se vähän pelottaa. Mikä asento teidään mielestänne on helpoin ja vähiten kivuliain?

Kommentit (11)

Susan

Omasta mielestä tyyny selän alla ja mies päällä. Siinä asennossa helpoin rentoutua. Toinen hyvä on olla itse päällä jolloin saa säädellä omien fiiliksien mukaan sisäänmenoa. Takaapäin tuntuu kaikkein tiukimmalta.

Greeta__

Ehdottomasti takaapäin ! Käyt rennosti sängylle mahallesi ja yrität olla aivan rentona : ) Ainakin itselläni peppuseksi onnistui näin ensimmäisellä kerralla.. mutta joo, eka kerta ei välttämättä tunnu erityisen hyvältä..

Cordelia

Eka kerta mulla oli siten, että olin itse päällä ja sain itse määrätä tahdin. Nykyään sitten kontallaan ja mies takana on kivointa.

popo

Kannattaa olla vähän varovainen ton peppuseksin kanssa: ainakin kortsun kanssa, ettei miehes vitrsaputkeen ja muualle pääse bakteereita. Ja senkin takia, että jos mies laukee sisään, niin päästelet mällipieruja lopun päivää.

Ja liukkaria ja varovaisuutta, ettei peräsuoli kampee itteensä ulos. ;)

lauruska

svrn, mahdoitko lukea mikä oli ketjun otsikko? "Missä asenossa peppuseksi helpointa?"

Itse koen helpoimmaksi tavaksi että itse makaa mahallaan jonkun tyynyn päällä, jalat oman maun mukaan levällään. Pystyy jotenkin olemaan paremmin rentona kuin esim nelinkontin ollessa, jolloin kai vähän jännittää jalkojaan jne..

Molemmin puolista kommunikointia ja ennen kaikkea riittävän varovaista ja hidasta etenemistä, niin hyvä siit tulee!

ipp-

Meillä eka kerta niin, että nojasin itse seinään seisaallani ja siitä takaapäin. Tää oli tosin hankalaa, koska piti keskittyä siihen pystyssä pysymiseen kun se eka kerta ei ollut mukavin mahdollinen. Kontallaan takaapäin onnistuu meillä yleensä hyvin tai just se että tyyny alle ja itte selällään. Päälläkin on hyvä. Se vähän riippuu ihmisestä, kokeilkaa niin kyllä se helpoin asento löytyy. :)

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011
lauruska

svrn, mahdoitko lukea mikä oli ketjun otsikko? "Missä asenossa peppuseksi helpointa?"

Itse koen helpoimmaksi tavaksi että itse makaa mahallaan jonkun tyynyn päällä, jalat oman maun mukaan levällään. Pystyy jotenkin olemaan paremmin rentona kuin esim nelinkontin ollessa, jolloin kai vähän jännittää jalkojaan jne..

Molemmin puolista kommunikointia ja ennen kaikkea riittävän varovaista ja hidasta etenemistä, niin hyvä siit tulee!

Luin kyllä. Tarkoitin, että miehen näkökulmasta sisään työntyminen on vaikeampaa kuin muissa asennoissa, naiselle se on helppoa ja kivutonta.

MEPE

Luulen, että kaikki muu onnistuu hyvin paitsi edestä päin (eli niin, että olisitte kasvokkain), se tuskin onnistuu kovin hyvin ekalla kerralla vaikka jalkasi olisivat niskan takana. Ja lopettakaa peppuseksillä pelottelu. Siitä ei ole mitään pahaa kenellekään, peräsuoli ei tule putoamaan ulos, peräaukkosi ei tule löystymään eikä miehesi tule saamaan mitään infektiota. Tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä. Jopa suoraan pepusta suuhun meneminen on täysin fine, jos se itsestä tuntuu hyvältä, koskaan ei ole seurannut mitään tauteja tai mitään muutakaan pahaa. AINOA asia, jossa täytyy oikeasti olla varovainen tai kiinnittää huomiota on se, ettei mene suoraan pepusta vaginaan pesemättä penistä välissä, etenkin silloin, jos selkeästi näkyy, että penikseen on saattanut tarttua jotain epätoivottua.

Peppuseksin jälkeen vaan pesu molemmille ja kaikki on ok! Nauttikaa toisistanne ja ottakaa hitaasti ekalla kerralla, aloittakaa vain yhdellä sormella pikkuhiljaa. Parasta on, jos jo ihan itse voisit kokeilla omalla sormellasi omassa rauhassa, miltä se tuntuu ja totutella ajatukseen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat