Miten mies saa sinut nauttimaan eniten?

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Toivon kovasti että vastauksia tulisi, sillä se auttaisi minun ja poikaystäväni välistä tilannetta huomattavasti. Ei tarvitse mitenkään järkyttävän yksityiskohtaisesti vastata. Kiitos kaikille vastanneille!!

Mikä on sinun (nainen) lempiasiasi sängyssä? miten mies saa sinut nauttimaan parhaiten?

Kommentit (7)

jösyyyy--

Tuntuu uskomattomalta kun mies nuolee kielellä klitorista ja häpyhuulia! Myös nännien imeminen ja sen jälkeen niihin puhaltaminen tuntuu sairaan kutkuuttavalta :D Kannattaa laittaa ukko tekemään!

Vierailija

parhaalta tuntuu kun mies hieroo sormilla klitorista tempoa vaihtaen ja sopivasti painaen samalla. yhdynnän aikana rintojen suuteleminen saa nauttimaan enemmän :)

chaskk

Ehdottomasti parasta on kun olen poikaystävän päällä, ollaan ihan lähekkäin toisiamme vasten ja poikaystävä jynkyttää rajusti samalla kun sormeilee klitorista. Se tuntuu oikeasti niin hyvälle, että jossain vaiheessa en enää kestä - en siis saa orgasmia, mutta poikaystävän pitää lopettaaa mun hiplailu kun tuntuu jo liian hyvältä ;D

Toinen on kun makaan mahallani ja mies pumppailee takaapäin syvälle. Sitten kolmas lemppariasento on cosmosutrassa nimellä g-piste.  Tissien pussailu ja nännien imeminen&pureminen on aivan taivaallista, samoin kun poikaystävä antaa suuseksiä ja sormettaa samalla :)

Mua alkoi panettaa kun näitä piti kirjoitella pahus

ippaaa-

^Haha, repesin tolle edellisen viestin vipa lauseelle! :D

Itte saan orkut aina kun mies ottaa takaapäin. Tykkään rajummista otteista, hiuksia saa repiä, kaulaa ja korvia purra ja tissejä imeä kovaa. Tuhmat puheet kiihottaa myös. Tää tosin riippuu ihmisestä, ei nyt kaikki tykkää samasta kuin itte, mut ainakin omalla kohdalla toimii! Myös se tuntuu ihanalta, kun itte oon seinää vasten ja mies ottaa mut takaapäin ja painaa mut kovaa seinää vasten. Hyvälle tuntuu myös, kun mies istuu vaikka sohvalla ja itse ns. kyykkäilee siinä päällä. Oikeestaan kaikki variaatiot takaapäin-asennoista on mukavia... :)

Joskus tosin sellanen hellä meno on upeaa, kun ollaan lähekkäin, pusutellaan ja kuiskutellaan toisen korvaan ihanuuksia.

Toinen hyvä asento on, kun itte makaan selälläni ja mies on siellä alapään puolella polvillaan ja jotenkin "hypyttämällä" jyystää. En osaa oikein kuvailla mut niin, kokeilemalla hoksaa.

Suihin otossa tykkään siitä, kun mies imee häpyhuulia ja klitaa. Samanaikanen sormetus ja imuttelu tuntuu uskomattoman hyvältä!

Mukavaa raapustella näitä kun mies on armeijassa ja saavuttamattomissa. Ylipäätään se saa mut sekaisin, kun mies näyttää mitä haluaa, ottaa rajusti ja on oikeesti se tilanteen pomo. Sellanen vaan jotenki saa mut ihan sekasin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat