SEKSIKYSELY!

ttyn-

Elikkäs olis tarkotusen pitää tähän kysymyksiä johon ois kiva et kaikki vastais :))

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi?

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa?

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista?

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana?

5. Top 5 seksi asennot

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman?

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää?

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä)

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi?

10. Mies päällä vai alla?

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;)

Sivut

Kommentit (80)

tossuttajatar

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi?
15 vuotiaana

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 5-6 kertaa

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Kaikki pois tai ei mitään

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana?
Siitä että osaan puhua tuhmia hänelle

5. Top 5 seksi asennot Sanon 3.. 1 lähetys-saarnaaja 2. doggy style 3. nainen mahallaan sängyllä ja mies takaapäin päällä

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman?
Kyllä ja kyllä

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? n15min

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) kyllä on 2

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? pari kertaa viikkoon jos sitäkään

10. Mies päällä vai alla? alla

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) musiikki ja tunnelmavalaistus

chaskk

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? - 19v

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? - vähintään kerran päivässä, menkkojen aikaan ei seksiä harrasteta

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? - omat karvat inhottaa joten sheivaan aina kiitoradan, poikaystävän karvat ei haittaa :)

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? - mistä se ei nauttisi :D päällimmäisenä mielessä suuseksi ja mun kovakin äänteleminen

5. Top 5 seksi asennot - minä ns. nelinkontin miehen päällä; minä mahallani ja mies tulee takaapäin; minä alla ja jalat miestä vasten (cosmosutran g-piste); lähetyssaarnaajan variaatio; minä selälläni ja mies vieressä, mun jalat menee miehen jalkojen yli ja mies tulee tavallaan sivulta päin (hankala selittää :DD)

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? - tykkään, mutta mua alkaa koskea leukoihin tosi nopeasti :( ja kyllä nieen

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? - joku 10min varmaan, en osaa sanoa kun ei tule kelloa seurattua samalla

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) - ei

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? - ehkä kerran viikossa

10. Mies päällä vai alla? - no ehkä päällä kun tietää paremmin mitä tekee :D

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) - semmonen kiusoitteleva, hidas esileikki ja sit yhtäkkiä alkaa suudella intohimosesti. Mies tulee tuosta aina ihan hulluksi ja minä saan hurjaa seksiä :D

Vierailija

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 18

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? pari, joskus enemmän

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? sheivaan ja siistin oman mieleiseksi. miesystävä ei välitä tai ole ainakaan sanonut mitään

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? suuseksi ja herkkien paikkojen suuteleminen ainakin :) 

5. Top 5 seksi asennot ööö :D ehkä lähetyssaarnaaja, minä päällä, minä mahallani ja mies takana ja sit muut on aika samanarvosii :D

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? tykkään! mutta en niele

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? vaikea sanoa :D kerran katsoin tarkoituksella ajan ilman että mies huomasi niin jotain vartin luokkaa :D

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) ei ole

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? ehkä kerran viikossa

10. Mies päällä vai alla? päällä

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) hmm... minä saatan lämmitellä miestä pitkin päivää eritavoin mutta itseasiaan vasta illalla sitten sängyssä. muuten jossei koko päivää ole aikaan nii jotkut sexyt alusvaatteet niskaan ja ketkuttelee vähä ni se o aikalailla siinä ;D sängyssä en luota siihen että mies hoitaa homman vaan otan ohjat käsiin

A

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 18v

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? Etäsuhteessa elellään vielä, mutta sillon ku nähään ni 1-3 kertaa päivässä. 

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Itseltäni kaikki pois, mieheltä siistittyä

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? Suihinotosta ja kiusoittelusta

5. Top 5 seksi asennot Hmm. Nainen mahallaan ja mies takaapäin sisään; Doggy Style; Lähetyssaarnaaja; Nainen alla, jalat ylös miehen olkapäitä vasten; Nainen päällä

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? Kyllä ja kyllä

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? Ei oo tullu katottua kelloa :D 

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) Ei oo

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? Tosi harvon, tyyliin kerran kuussa max

10. Mies päällä vai alla? Päällä

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) Puhukaa tuhmia, härnätkää toisianne, yllättäkää toisenne erilaisilla asuilla/tekniikoilla/tms

Vierailija

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 16v

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 3-4

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? sheivaan kaikki iteltä, miehellä ei väliä

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? suuseksi

5. Top 5 seksi asennot: mies päällä, doggy style, nainen päällä, lähetyssaarnaaja

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? kyllä ja en niele

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? 10-20min

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) ei

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? pari kertaa kuukaudessa

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) seksikkäät pitsiset alusvaatteet

Vierailija

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 15v

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 2-3 kertaa kuussa

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Siistitty ja puhdas! Sama juttu miehillä

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? Villi meno(raapiminen,tukasta veto,tuhmat puheet ynm.),se että itsekkin ehdottaa asentojen vaihdoksia

5. Top 5 seksi asennot 1.päällä 2.takaapäin 3.lusikka 4. mies päällä ja naisen jalat miehen harteilla

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? -

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? 30min-45min

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? ei

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? en koskaan

10. Mies päällä vai alla? alla

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) päivällä tuhmien puhuminen viesteillä,huoliteltu ulkonäkö ja naiselliset alusvaatteet ,aktiivisuus,pyri yllättämään

VASTAA VIESTIIN
00

Vierailija

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 15 vuotiaana

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? Vaihtelevasti, mutta sanotaanko, että ehkä keskimäärin 3-4 kertaa. Haluaisin kyllä paljon useammin!

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Itse sheivaan kaikki pois, miehellä siistiminen riittää mut en pistäis pahakseni vaikka sheivaus enemmänki pois.

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana?  Hmm, varmaankin vähän kaikesta mutta olettasin, että se suuseksi on aika kärjessä.

5. Top 5 seksi asennot?  Ei ole oikein mitään lempparia eikä järjestystä, tykkään vähän kaikista, mut aika vakiot on lähetyssaarnaaja (+sovellusversiot), takaapäin kaikella mahollisella eri tavalla, lusikassa kasvotusten, ratsastus..

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman?  Tykkään, mutta en niele.

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää?  Vaihtelee, on pikapanoja, mediumpanoja ja pitempiä sessioita. Et varmaan 15-9 0min.

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä)  Ei.

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? Vaihtelee, kerran viikossa, joka toinen viikko, useammin kuin kerran viikossa. Riippuu vähän tilanteesta.

10. Mies päällä vai alla?  Päällä.

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? Sidontavehkeet, hämärä tai täysin pimeä valotus, hiljaisuus eli ei häiriötekijöitä, ääntely, rajut ja varmat otteet ;)

marabouski

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 16

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 8-15

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? pitää ollal ajettuna, karvoitus on epämukava itselle ja kumppanille

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? suuseksi, ja tietenkin itse yhdyntä

5. Top 5 seksi asennot: lähetyssaarnaaja, ratsastus, nainen pöydällä selällään, nainen selällään jalat miehen harteilla, kyljellään

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? -tykkään, aina aloitetaan toisten hyväilyllä ja hyväilen aina käsin, suulla ja kielellä. jos vetää suihinoton loppuun asti niin fiiliksen mukaan harvemmin kyllä syljen pois

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? -esileikkeineen 40-60min

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? jos ei nähdä pitkään pitkään aikaan..eli todella todella todella harvoin

10. Mies päällä vai alla? riippuu fiiliksestä

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? halut voi herätellä jo päivän alkaessa, kiusoittella toista koskettamalla ja puhumalla tuhmia, laittamalla rivoja viestejä. pitkän työpäivän jälkeen niska-selkähieronta rauhoittaa ja rentouttaa jonka jälkeen odottaa molemmille taivaallinen orgasmi!

zero
ttyn-

Elikkäs olis tarkotusen pitää tähän kysymyksiä johon ois kiva et kaikki vastais :))

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 14w

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? ollaan vasta alotettu meidän seksielämä:D et ei hirveen montaa

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? itse sheivaan kaikki poies.. miehellä ei ole niin väliä

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? no varmaanki kun kokeillaan kaikkea uutta

5. Top 5 seksi asennot lähetyssaarnaaja, jalat miehen päällä tai vasten, takaapäin, päällä

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? en tällä hetkellä, huonoja kokemuksia.. mutta toivottavasti viä joskus:)

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? aina kestäny noin tunnin:)

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? varmaankin jotain 4 kertaa viikossa

10. Mies päällä vai alla? ihan sama

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) ääntele seksikkäästi muttei tartte kummiska ampuu ylitte.. ota miehestä kunnolla kiinni kun oikei tuntuu hyvälle, hidas esileikki

leia

1. Minkä ikäsenä menetit neitsyytesi? 20

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 0-5 kertaa

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Haluaisin poslarin, mutta ihoni on niin herkkä ettei ole vielä löytynyt keinoa, miten toteuttaa...

4. Mistä poikaystäväsi nauttii eniten seksin aikana?  Siitä kun saa lykkiä erikoisissa asennoissa, esim. mina kaksinkerroin alla :D

5. Top 5 seksi asennot

1. Takaapäin, 2. lähteyssaarnaaja, 3. takaapäin maaten, 4. jalat sivuilla pään vieressä, mies päällä, 5. lusikka

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? Tykkään. Joskus nielen, joskus en.

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? 20-60min

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) Ei.

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? Vähän riippuu, joskus 7krt/vko joskus ei ollenkaan.

10. Mies päällä vai alla? Päällä

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) Esileikkikään toisenne himon partaalle ;)

Vierailija

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? - 17-vuotiaana

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? - Riippuu ihan viikosta ku en seurustele :-D Joskus en kertaakaan viikossa, joskus tyylii about 3 kertaa viikossa varmaan korkeintaan.

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? - Vähintään erittäi hyvin siistitty sen olla pitää! Myös miehellä, ällöttäviä sellaset kunnon pusikot :-D Mutta ei välttämättä posliiniks iha tarvi vetää, itellä tykkään jättää toho häpykummulle sellase ns vauhtiraidan vai mikä onkaan :D:D

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? - Ei ole poikaystävää

5. Top 5 seksi asennot - Eniten tykkään ihan perus lähetyssaarnaajasta, tykkään olla alla. ÄÄäähh emmää osaa luetella lemppareita ku ei niin paljoo kokemustakaan ole että osaisin sanoa ultimate lempparit :D

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? - Tykkään, koska tiedän että oon pirun hyvä siinä! Nielen vaikka joskus siinä meinaaki olla vähä ongelmia...... :D:Dd

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? - Ei edelleenkää ole poikaystävää, enkä oo ikinä kattonu kauheesti kelloo ku oon ollu panemas

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) - On vähä niinku

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? - Muutamaa otteesee viikossa, joskus harvemminki mutta niin

10. Mies päällä vai alla? - Päällä aahh

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) - Emt

[/quote]

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

SEKSIKYSELY!

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi?   16-vuotiaana

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? no vaihtelee 3-7 kertaa joskus enemmänkin 

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? Itselläni posliini ja tykkään kovasti, myös mies tykkää posliinista tai kiitoradasta. Itselläni parempi olo jos olen posliini

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? siitä että huomaa että minä nautin, ääntelystä, kynsimisestä, sellaisista asioista, josta huomaa että nautin älyttömästi. Mies tykkää myös olla se hallitseva osapuoli ja minulle käy mainiosti ;)

5. Top 5 seksi asennot  1. Nainen päällä: tuntuu parhaalta ja saan orgasmin  helpoiten tässä asennossa. Tässä saa myös ihanan kontaktin mieheen. 2. lähetyssaarnaaja: perus toimii ainakin minulla, myös muunneltavuus on kiva asia. 3. Lusikka 4. Nainen vatsalla mies takaapäin 5. Takaapäin

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? Kyllä tykkään kun huomaa että mies nauttii todella paljon ja tykkään niellä

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? no riippuu todella paljon esileikin määrästä kuinka kauan koko juttu kestää. Yhdynnät varmaan 10-30 min, mutta on kyllä vaikea arvioida kun ei oo tullu katottua kellosta. Tietty joskus esileikin kanssa varman pidempäänki.

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) Ei oikeastaan, vähän sen tyyppinen mutta jätkä olisi halunnut olla poikaystävä joten juttu lopahti..

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? No aika harvoin sillä kun asutaan yhdessä seksiä saan melkolailla niin plajon kun tarvitsen. Joskun ehkä pari kertaa kuussa. Joskus tyydytän ja mies katselee.

10. Mies päällä vai alla? kumpikin erinomaisia, vaikea valita

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) Itse tykkään juuri vaikka koko päivän kestäneestä kiusottelusta kuten tekstareista tai muista, tykkään pitkästä esileikistä ja suutelu on ihan must sytyttämään tunnelma! 

bansku

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? - 14

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? 2-3

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? - kiva jos jätkällä niitä ei ois.

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? - ääntelystä ja siitä kun minä nautin.

5. Top 5 seksi asennot - 1.lähetyssaarnaaja 2. takaapäi 3. lusikka .. en ny muihi ole mieltynyt (:

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? - Nojoo. ja en.

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? - 1-3 h

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) - eei..

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? - erittäin harvoin.

10. Mies päällä vai alla? - kumpikin !

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) - rakkaus ja suuteleminen ja kiihkeä ehdottelu :D

[/quote]

Vierailija
ttyn-

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? 14

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? se riippuu  et uvitaako kertaakaan..

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? saa olla,kuhan ei liikaa kummiskaan ole..

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? -

5. Top 5 seksi asennot normi

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? hyih,en tykkää.ei ole mun homma..

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? 10-30 min

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? en ikinä

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? ;) hmm..

mare

1. Minkä ikäsenä menetit neitsytesi? oisko ollu 16 vuotiaan

2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? riippuu vähän, mut yleensä 3-5

3. Mitä mieltä olet alapään karvoista? kuka tykkää mistäkii, itte en oikee hirveemmin tykkää

4. Mistä poikäystäväsi nauttii eniten seksin aikana? ihan kaikesta jos voi sanoa! :D

5. Top 5 seksi asennot? 1. nainen päällä 2. takaapäi 3. perus lähetyssaarnaaja 4. lusikka 5. nainen pääl väärinpäin

6. Tykkäätkö ottaa suihin? nieletkö sperman? tykkään, paljonkin kun oikeen sille päälle satun! ja nielen silloin tällöin

7. Kauanko normaali yhdyntänne kestää? joskus vähemmän joskus enemmän, lyhyin aika on ollu ehkä 5 min pitkän tauon jälkee. yleensä se 15-30 min + tietysti esileikit ;P

8. Onko sinulla koskaan ollut vakio panoa? (ei poikaystävä) eei

9. Kuinka useasti itsetydytät itseäsi? tosi harvoin, ei tarvi kun on mies talossa 

10. Mies päällä vai alla? molemmat!

11. Mikä on hyvä vinkkisi kiihkeään tunnelmaan makuuhuoneessa? villit esileikit !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat