Sekavat tunteet..

0ppv

Sanon jo alkuun et täst saattaa tulla aika pitkä.. Mut siis mulla on tosi sekavat tunteet kahesta jätkästä. Alotan nyt ihan alusta.. Oon halunnu täs nyt puolen vuoden aikana löytää tosissaa jonkun suhteen, sitä aikasemmin oon halunnu olla sinkku, juttuu on ollu aika paljonki, mut ei niist mitää oo tullu. Mut tapasin tossa ehkä 2 kk sitten yhe jätkän kaverin kautta. Mua 3 vuotta vanhempi ja vaikka nyt 'roope'. Ja ite oon siis 18. Sen jälkeen ku tavattii, ollaa nähty joku 10 kertaa vaan kahestaa ja se sano jo heti alkuun et on ihastunu muhun ja kehuskeli hirveesti, mut aattelin et kumminki haluis vaa pelleillä. Ulkonäöllisesti tylkkäsin kyl siit, mutku tutustuin siihe paremmin, ihastuin itekki ja tää ois perjaattees just sellanen kenestä haaveilen. Ihana, huolehtivainen, alottaa aina kaikki keskustelut, soittelee ja pitää yhteyttä, mut ei sillee liikaa kuitenkaa. Ja jaksaa odottaa sitä oikeeta hetkee, koska haluun olla varma et se on tosissaa enkä tehä mitään ja oon lopettanu muutenki jo yhe illa jutut. Mut kumminki välil käy mielessä, et onks järkee viel seurustella. Mut sit kuitenki kaipaan nii paljo sitä, koska en oo seurustellu ikinä kunnolla. 

Mut tutustuin mun hyvän kaverin kanssa, kenen kans teen melkee kaiken niin yhtee aika isoo jätkäporukkaa, jotka on siis tosi hyviäki tyyppejä. Meiän ikäsiä ja silleen. Noo, käydää juhlimas melkee joka viklop tän porukan kans, tai ollaan nyt käyty. Lähinnä bileissä, jossa kollaan vaan me tai joskus baaris tai ulkona. Jutellaa, valvotaa, juodaan ja pidetää hauskaa. En ollu mitää säätäny näitte kenenkaa kans, tai mitään. Menin aina näkeekki tota ihastusta, vaik oltii noitten kans jossain tyyliin juhlimassa. Mut sit yks viklop säädin yhe kans jotain pientä, pussailtii, halailtii ja nukuttii vierekkäin. Tää on myös tosi mukava ollu mua alusta lähtien, eikä oo mitää yrittäny. En tiiä ees miten ajauduttiin pussailee ja sit jo istuin tän sylissä kokoajan.. No seuraavana päivänä vähän harmitti et miks menin nyt säätää jonkun muun kanssa, vaikka ei olla sovittu ton 'roopen' kans viel et seurustellaa, ku oon halunnu viel kattoo et tuleeks siitä mitään. Mut seuraava päivänä tost säädöstä, nähtii taas se porukka ja juteltii vaa ja otettii muutamii, kunnes taas sama juttu ja nukuttii taas vierekkäin..

No en sit ton jälkee nähny paljoo tota 'roopea' oli vaa kauheesti kaikkee menoo, eikä se viklop ehtiny näkee nii oltii taaaas ton porukan kanssa. Oltii ulkona istuskelee ja juomassa. Ei oikee sillee siin tuntunu silt et oisin ihastunu siihe säätöö, ei se ees puhunu paljoo mitään. No sit roope soittiki et voiski nähä, et mihin se tulis. No nähtii siinä nopee, ja mun tunteet sitä kohtaa vaa kasvo. Ku lähin takas ton porukan luo oli taas tosi hyvä fiilis ja rupesin ite alotteesta puhuu ja selittää kaikkee tolle säädölle. Sitku mentii yhelle kaverille, oltii siel taas kokoaja vierekkäin, juteltii, naurettii ja sit taas pussailtii ja nukuttii vierekkäin. Ja sovittii et nähää taas seuraavana päivänä porukal. Sillon oli varmaa 10 kerta ku oltii porukal, ja puolet varmaa sitä ku säädettii. Ei mul sillee tunteit sitä kohtaa ollu, mut sitku kuulin seuraavana päivänä kaverilta, et se säätö kysy siltä, et onko mulla tunteita tätä kohtaan ja voisinko mä mennä puhuu sille, et se haluis musta vakavempaa. No, kaveri unohti sanoo mulle ton illan aikana, vast seuraavana päivänä ku oltii kaverin kans kahestaa se kerto ton. Se 'säätö' oli kyl mont kertaa kysyny mun kaverilt 'puhuitko jo?' ja sit mun kaveri vaan et 'koht puhun'.. Ja ku kaveri näki et nuoltii jne, nii se kelas et oltii puhuttu jotain..

Vähä hämmennyin, ku kumminki kelasin ettei se must kuitenkaa tykkää. Vaik kyl se katto mua aina silleen silmiin, et tuntu välil siltä. Sit toi säätö laitto viestin et millo nähää et tulkaa meille jne, no mentiin mut ei se puhunu tyylii mulle mitää, mut ei kyl paljoo muillekkaa. Ja se oli vähä outo ja hiljanen. Mietin vaa et ku se sano mun kaverille sen jutun, eikä se muistanu sanoo sitä illan aikana mulle, et mee puhuu tolle säädölle et mitä teil on oikeee meneillää. ja sitku meni pari pv ku nähtii taas enkä menny puhuu sille säädölle mitää, ku en jotenki kehannu ku sain tietää vast sen sillo joskus seuraavana päivänä. Nii jos sitä sit nolotti, et jos en tykkää siit? No koko illan aikana juttelin vaa muiden kans, ku se vaa meni jossain muualla kokoajan. Sit yhtäkkii se pyys mua vaa käymää vastaa yht jätkää ja siit en muista oikee mitää, et säädettiiks tyylii siin matkal tai jotai. Sen jälkee se on ollu paaljo hiljasempi, ku oli sanonu mun kaverille ton jutun, enkä sit menny puhuu sille. 

Nyt en oikee tiiä, et kummalle mul on enemmän tunteita. Sovittii just 'roopen' kans et nähää parin päivän pääst ja ollaa koko pv yhes. Mut en tiiä, oon nyt ajatellu pari pv vaa tota säätöö. Koska meil on ollu nii hauskaa yhessä, eikä se oo yrittäny mitää vaik ollaa nukutti vierekkäin. Ja aina hymyilee mulle silleen ja kaikkee.. Nähtii taas just porukal joku kaks pv sit. Mut silti.. Vaikee tilanne, en tiiä mitä mun pitäis nyy tehä, ku toi 'roope' haluu jutella siitä, et mitä meil nyt on nii entäs jos se haluu pistää nyt oikeesti tän meiä jutun seurusteluks? Ja oon ihastunu myös toiseen. Ähh. 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat