Hiphurraa! Tampere ystäviä (:

Emppu

Muutin tuossa pari viikkoa sitten opintojen perässä Tampereen suunnille eli olisin nyt kipeästi vailla uusia tyttöjä ystäviksi :) olen 21-vuotias yltiö sosiaalinen,reilu ja rehti ystävä.Tykkään käydä salilla,shoppailemassa,juhlimassa noin pari kertaa kuussa, kattella leffoja sekä lähteä sponttaanista matkustelemaan. Laittakaahan meilejä jos yhtään kolahti niin vastailen takaisin.

Kommentit (10)

Sonja
Emppu

Muutin tuossa pari viikkoa sitten opintojen perässä Tampereen suunnille eli olisin nyt kipeästi vailla uusia tyttöjä ystäviksi :) olen 21-vuotias yltiö sosiaalinen,reilu ja rehti ystävä.Tykkään käydä salilla,shoppailemassa,juhlimassa noin pari kertaa kuussa, kattella leffoja sekä lähteä sponttaanista matkustelemaan. Laittakaahan meilejä jos yhtään kolahti niin vastailen takaisin.

Morjens! Kavereita ei ole koskaan liikaa :) Olen itsekin 21-vuotias, vasta vuosi sitten Tampereelle muuttanut  ja opiskelen Tamkissa ympäristöinsinööriksi, oon aika puhelias ja hullutteleva matkustajasielu myös, kirjoittelepa vaikka osoitteeseen hapsuhiuksi@hotmail.com, jos haluat hölpötellä tarkemmin.

Sunshine_1702

Moi!

Olen 24-vuotias nainen Tampereelta ja asun lähellä keskustaa. Tampereella olen asunut nyt vähän yli vuoden ajan. Itsekin etsin kavereita Tampereen suunnalta.

Etsin juuri sellasta matkustelevaa ihmistä kaverikseni, koska monesti käy niin että en saa ketään lyhyellä varotusajalla tulemaan mihinkään. :D etsin kaveria myös tietenkin shoppailuun, lenkille ja baaritteluun. Kaikki käy! :)

Spostini on: sunshine1702@hotmail.com

Ota yhteyttä jos kiinnostuit! :)

elli

Hiphei :)! Täällä myöskin yksi kavereita etsivä, rennolla elämän asenteella varustettu nainen. Kavereita haetaan viettämään aikaa niin baariin kuin parvekkeelle teen ja henkevien keskustelujen pariin. Itse asustelen aika lähellä keskustaa. Laita ihmeessä mailia; nuoralllatanssija@gmail.com

Jonna

Termos! 
Tälläne osu sattumalta silmää, koska kavereita ei voi tosiaan koskaan liikaa! :) Eli itse asustelen Nokialla, joku varmasti tiätää, että vartin matka tampereelle. Tutustun miälelläni uusiin ihmisiin ja haluan et jokane voi olla iha oma ittensä mun seurassa :) Eli kerrotaas että, olen 20-vuatias muikkeli, joka on asustellu nokialla ny reilun vuaden :) rohkeesti yhteyttä ihan kuka vain jos haluaa lisää jutella! :) sähköposti on jontu.tuli@gmail.com 

Wakkis

Täällä on nyt hirmuisesti näitä tampere-kaveri -ketjuja, jeejee! voiskos joku luoda mahd. pian sellaisen ryhmän FB:seen jossa olis helpompi kokoontua ja suunnitella vaikka treffit johonkin ? mulla ei tekniikan taidot riitä :D

Tinttis

Moikka :) Tein meille foorumilla kavereita etsineille oman ryhmän Facebookkiin, ehkä siellä on helpompi jutella lisää. Ryhmä on yleisön pyynnöstä suljettu, eli ulkopuoliset näkevät vain ryhmän jäsenet, eivät julkaisuja. Ryhmän pitäisi löytyä nimellä "Tampereen tyttöjengi!".  Mut tavoittaa myös vohvelitaivas@gmail.com. Rohkeasti kaikki juttelemaan :)

Tinttis

Noniin, tultiin sitten siihen tulokseen, että jos ryhmän haluaa pitää suljettuna, pitää olla jonkun ylläpitäjän kaveri jotta sinut voidaan kutsua mukaan ryhmään... Joten halukkaat siis laittaakahan yhteystietojanne mulle ylläolevan viestini mailiosoitteeseen niin lisäilen teitä kaveriksi :)

Poweri

Moikka :)

Olen empaattinen, hyvä kuuntelija, hyvä sydäminen, iloinen, huumorintajuinen ja optimistinen typykkä. Vaikka huonojakin päiviä sattuu aina joukkoon niin yritän aina hymyillä ja jaksaa. Harrastan teatterissa käymistä, keikoilla hurvittelua, pyöräilyä, opiskelua ja kaupungilla oloa :) Tykkään seuraavista asioista: Käydä keikoilla, teatterissa, kesästä, eläimistä, musiikista, luonnosta, matkustelusta, jäätelöstä, suklaasta, näyttelijöistä, datailusta, kahvittelusta ja elokuvissa käyntiä.

Mun voi lisätä fb:hen tällä osoitteella poweri_@hotmail.com ja olisi kiva, jos lisäilisitte :) Kerron siellä lisää itsestäni :)

Terkuin,
Jaana

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat