diabetesko?

Emily

Hei olen parikymppien nuori neito ja olen vakavasti alkanut miettiä, josko minulla oisi sokeritauti. Ravaan koko ajan vessassa ja tuntuu etten saa sitä mitenkään loppumaan :/ minulle on "normaalia" käydä vessassa vaikka 10 kertaa sekunnin välein ja heti kun juon vettä on hätä. Tämä myös ajoittain vaikeuttaa unen saamista kun on koko ajan ravattava vessassa.

Olen 165 cm ja painoltani 61 ja elän terveelisesti. silti jos ruokaliluväleistä on liian pitkä aika saatan saada raivareita ja jälkeenpäin tuntui että aivan kuin olisin ollut aivan eri ihminen. Tätä on hiukan vaikeaa selittää.

Onko täällä ketään diabeetikoita ja miten saitte tietää taudistanne ja oliko jotain oireita? Miten elää diabeetikkona jos on neulakammo??

Kommentit (1)

elin

Toi jatkuva vessassa ravaaminen voi olla ihan perus virtsatieinfektion oirekin. Kannattaa nyt kuitenkin mennä lääkäriin, kun selvästi tuo sinun vaivasi häiritsee elämää ja ei ole normaalia. Täältä et voi saada mitään diagnoosia, muutakuin arvauksia.

Jos mitään muita oireita ei ole (diabetekseen kuuluu myös esim. kova janon tunne, väsymys, laihtuminen jne.), niin oireesi voivat johtua tosiaankin virtsateihin päässeistä bakteereista. Nyt vaan lääkärille aikaa varaamaan! Toivottavasti asia selviää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat