Mies, sukupuolitaudit, luottamus

mare

Olen seurustellut 3 vuotta avopuolisoni kanssa. Minulla on ollut monia kumppaneita ennen häntä, mutta vain yksi jonka kanssa harrastin seksiä - hänen kanssaan seurustelin 1,5 vuotta. Avopuolisollani tiesin olevan yhden illan juttu. Tapasimme juuri pari viikkoa sen jälkeen kun hänellä oli ollut tuo säätö. Kyselin häneltä että ovatko käyttäneet kondomia yhdynnässä (se oli hänen ensimmäinen yhdyntänsä), sillä tiesin että seksi tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi avokilleni ja minulle. Hän on kertonut että oli kovassa humalassa, ettei olisi halunnut tehdä sitä, mutta he käyttivät kondomia. Nyt kolmen vuoden jälkeen hän yhtenä tavallisena päivänä sanoi että on toiminut todella väärin minua kohtaan. Viimein hän sanoi että hän valehteli minulle että olisivat käyttäneet kondomia. Hän oli käynyt seksireissunsa jälkeen klamydiatestissä joka näytti negatiivistä. Ihmettelin viime vuonna kun hän rupesi puhumaan että hänellä on ollut virtsavaivoja jne, ja hän kertoi että on miettinyt voisiko hänellä olla sukupuolitauti. Itselläni ei ole oireita ollut enkä pitänyt todennäköisenä että hänelläkään olisi ollut, sillä oletin heidän käyttävän kondomia. Avokkini kävi kuitenkin näyttämässä itseään lääkärillä (kun hänelle mielestään tuli joku patti kivesten alueelle). Mutta mitään ei todettu.

Nyt hän kun hän kertoi minulle tästä totuuden mikä on häntä vaivannut, hän meni antamassa uuden virtsanäytteen. En oikeen osaa olla vihainen vaikka hän olisi voinut tartuttaa minulle jonkun sukupuolitaudin. Olen hieman sekaisin tästä, sillä hän on pettänyt luottamukseni 2 kertaa jo (hänen juomisensa suhteen) ja nyt olen kuitenkin kamalan epäileväinen häntä kohtaan.. Hän vannoo rakastavansa minua ja tekee mitä vain että annan anteeksi, ja olisi halunnut kertoa tästä kondomi asiasta muttei uskaltanut. Tällä hetkellä elämämme on taas normaalia, ettei mitään tälläistä välikohtausta olisi ollutkaan.
Minkäänlaisia vinkkejä?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat