Tankotanssia Oulussa. Kokemuksia?

Oui

Moikka! Löytyykö täältä ketään kukan on missäpäin suomea tahansa, mutta etenkin Oulussa kokeillut / harrastaa tankotanssia? Olen jo pitkään miettinyt lajin kokeilemista ja nyt tosissaan polttelis päästä tunnille. Yksin sinne meneminen tosin on ollut se suurin este miksen ole sinne vielä lähtenyt. 

Kertokaa kokemuksia lajista, tunneista, yleisfiiliksestä ja kaikesta muustakin :)

Kommentit (3)

hulaa

minäkin oisin mielelläni kokkeilemassa. kaveria vailla itekkin... :D muistaakseni tanssikoulu sulavalla oulussa on ainakin tankotanssikursseja. kannattaa googlettaa tankotanssia oulussa, varmasti löytyy useita osumia.. luulis ainaki:) kalliita taitaa vaan sellaset kurssit olla. On siinä melkonen kynnys lähtee sinne yksin riekkumaan :D

oui

Juu sulavalta oon just kursseja katellukki. Melko hintavia on joo, mutta ei onneksi ihan mitään ylitsepääsemättömät hinnat vielä :) Ei sinne oikeen kehtaa yksin lähtä. Pitää olla joku jonka kanssa nauraa sille kun mikään ei onnistu, muuten saattaa mennä liian nolosteluksi :D

Winttu

Itse oon käynyt monta vuotta tankotanssissa sekä kotona harrastan ja voin sanoa että ehdottomasti kokeilemisen arvosta! Ite jäin aivan koukkuun, muokkaaa kroppaa myös mukavasti (; Ja tosiaan Tanssikoulu Sulavalla opetus "hintansa väärti" (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat