Tissiongelma, naiset vastatkaa!

Apua!

En nyt oo ihan varma onko tämä oikea paikka tälle avautumiselle ja pahoittelen jo etukäteen jos jotakin häiritsen tai ärsytän tällä varmasti monen mielestä turhalla kirjotuksella mutta mulle tämä tuntuu kyllä nyt ihan oikeelta ongelmalta mikä on alkanut viimeaikoina vaivaamaan mieltä! Toivottavasti jollakin on / on joskus ollut samanlainen probleema!

Eli tässä se varsinainen ongelma: oon reippaasti alle 160cm pitkä nuori nainen ja painan 57kg ja olen omasta mielestä jopa vähän pyöreähkö (mitat lantiosta ylöspäin 89-79-93 ja kuppikokoni on 80D) ja jostain helvetin syystä yhtäkkiä varsinkin tässä lähiaikoina useat miespuoliset tutut ja tuntemattomat on alkaneet kiinnittää vähän liikaakin huomiota mun omasta mielestä täysin normaalin ja sopusuhtaisen kokoseen rintavarustukseeni. En käytä avonaisia paitoja vaan pukeudun normaalisti, enkä käytä mitään himo pushuppeja tai yritä muutenkaan korostaa varustuksiani millään tavalla. Toki olen otettu että joku kehuu mun naisellisia muotoja joita ei vielä parivuotta sitten ollut kun hartaissa mielikuvissani mutta nyt menee jo häiritseväksi kun ne tuntuu välillä olevan jatkuvan tuijotuksen ja ääneen ihmettelyn kohde! Muutama on jopa käynyt niihin käsiksi ihan kuin olisi kyse jostain kivasta laukusta tai neuleesta mitä saa tulla hipelöimään tuosta vaan ja kysymättä! Aiemmin ihmiset ovat kehuneet muita asioita minussa kuten esim persoonallista hymyä, kivoja hiuksia tai huumorintajua mutta nyt tissit varastaa huomion ja tuntuu ettei kukaan nää minussa enää mitään muuta!

Miten saan ihmiset kiinnittämään huomiota muihin hyviin puoliin mitä mussa on ja tommosen apinamaisen käytöksen loppumaan? Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Naiset vastatkaa! :D

Sivut

Kommentit (24)

Dimma

Moi! Ajattelin nyt auttaa sua (jos tästä nyt mitään apua on). Mun kuppikoko on 75D ja saan myös todella paljon huomiota kaikilta miehiltä. Muakin on tultu puristamaan rinnoista pariinkiin otteeseen, mutta oon vaan läpsäissyt käden pois. Itse olen urheillut jo tosi pitkään joten on aika lauta vatsa, tissit korostuvat todella hyvin. Tykkään itse huomiosta ja siitä kun joku viheltää kadulla perääni. Jos joku random tulee puristamaan, niin sitä en hyväksy. 

Riippuu ihan siitä ketkä eivät luonnettasi (tai muita ominaisuuksiasi) kehu. Jos ystäväpiirissäkin kaikki puhuvat tisseistäsi niin se menee yli, mutta jos joku outo tulee sanomaan esim. "Sulla on isot tissit!", niin siitä ei mielestäni tarvi välittää. Jos ystävä piirissäsi mies tulee sanomaan edellämainitulla tavalla, voit vaikka sanoa: "Etkö huomaa että mussa on muutakin?", ja iskeä vaikka silmää. Miehiin on ainakin mun kohdalla tepsinyt aina sellainen pieni flirtti, ja ajan myötä he ovat huomanneet uudelleen (tissien kasvun jälkeen) muut pirrteet ja ominaisuudet. 

Kun hetken oot saanut olla huomion keskipisteenä ystäväpiirissäsi (koulussa/töissä), niin kyllä kaikki alkavat tottua. Voit myös sanoa miehille jotka huutelevat tai muuten kehuvat rintojasi että: "Tuolla et kyllä naista saa!" Olet varmasti yhtä kaunis ja persoonallinen kuin ennenkin, enkä itse ole ottanut nokkiini jos omiani on kehuttu tai perääni huudeltu. Kaikki vain huomaavat kuinka kaunis nainen olet!

Olen itse ylpeä tisseistäni ja arvostan muitakin naisia tisseistä riippumatta. Kyllä sä vielä opit elämään asian kanssa ja sanomaan oikeaan paikkaan oikean sanan. Toivottavasti oli apua!

Vierailija

Muakin vituttaa just toi tissien vahtaus. Kuppikoko on 80DD ja kerran yks jätkä kysy että eikö mua haittaa kun kaikki jätkät kattelee sua sun tissien takii. Sanoin vaan että onhan mulla rintamusta, mutta ois kiva jos kiinnittäisivät muhun muutenkin huomiota.

Elenainen

Heippa! Voin hyyyyyvin pienirintaisena ihmisenä kertoa, että tytöillä tissihuolet tuntuu olevan ja pysyvän vaikka itse tissiä ei juurikaan edes olisi :D

Aikoinaan yläasteella minua jopa hieman pilkattiin rintojeni takia (ei siksi, että ne olisi olleet liian pienet tai liian suuret, vaan ihan vain siksi että ne oli olemassa). Ehkä valitsin vähän vääränlaisia rintaliivejä käyttöön, sellaisia jotka ikävästi korostivat rintoja, enkä vain silloin edes tajunnut sitä. Nyt olen useamman vuoden pitänyt urheiluliivejä yms, jotka litistävät rintavarustuksen mukavasti ja minulla niinkin onnistuneesti, että rintamuksen perusteella voisi luulla pojaksi. Varmasti ne onnistuisi hillitsemään vähän isompiakin kannuja!

Huomio on joskus kivaa, mutta eihän sitä aina kertakaikkiaan voi jaksaa! Varsinkin jos itsellä on huono päivä, niin tekee mieli vaan vähän mottasta niitä viheltelijöitä :D Silloin on hyvä turvautua noihin litistäviin urheiluliiveihin ja saa kulkea ihanan vapaasti. :)

Elena,  http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Vierailija

Kyllä tuo 80D on minusta VALTAVA tissien koko, ettei ole mikään ihme, että tuijottavat. Itse olen pienirintainen ja yritän korostaa rintamustani, mutta sinun kannattaa sitä häivyttää vähän niin tuijotus loppuu. Älä kuitenkaan käytä pussipaitoja tai tuollaisia, koska jos sinulla on upeat tissit niin anna niiden näkyä, mutta älä tyrkytä. Kaupasta löytyy "pienentäviä" rintaliivejä isorintaisille, etteivät ne ole liikaa tyrkyllä, jolloin miehetkin malttavat ehkä katsoa muutakin kuin rintoja. minä olen nainen, mutta jos näen muhkeat rinnat omaavan naisen niin kyllä minäkin niitä rintoja enemmän katson kuin kasvoja, jos ne ovat tiukassa avarakaula-aukkoisessa paidassa tarjottimella. Pukeutumisella voi vaikuttaa siihen miten ihmiset huomioivat rintasi, mutta tee ihmeessä selväksi, ettei niitä saa mennä hipelöimään omin lupineen sen enempää kuin miehiäkään tarttumaan vehkeistä kyselemättä. Ensi kerralla sanot, että pitäisitkö itse jos tuntematon kouraisisi haaruksista ja tokaisisi "onpas pieni".

tatjuska

Itse en ole koskaan ymmärtänyt millä oikeudella ihmiset kiinnittävät erityisen paljon  huomiota isoihin rintoihin. Minusta se, että ne ovat "tyrkyllä" tuossa, ei anna kenellekään oikeutta tuijottaa, kommentoida saati koskea niihin. Mutta niin kai se vain ja itse olen jo hyväksynyt tämän sillä olen rintava ja olen tottunut tällaiseen huomioon jo kuudennesta luokasta lähtien. Oma kuppikokoni on 75G ja myös minä olen harkinnut pienennysleikkausta. Taidan kuitenkin odottaa siihen, että olen saanut lapsia, jotta on vielä enemmän pienennettävää :D

boob

Kai niitä on jotain erikoisliikkeita ison rintavarustuksen omaaville? Tai ainakin jotain merkkejä jotka olisi suunniteltu jotenki järkevästi isoille tisuille?

etsu

Heip! Ymmarran sun ongelman toi on kauheeta! Yks varma vinkki on etta kayta urheilurintsikoita ne saattais pienentaa :) tai sitten kylmasti leikkaukseen jos liiaksi alkaa kaymaan. Mutta oo onnellinen! Ma oon tallanen sopusuhtainen en tosiaan mikaan luikku ja mulla ei oo tisseja yhtaan. Ja taa on mun mielesta raskasta..ois nyt ees vahan ;s

Lena

Hei, mulle tuli ensimmäisenä mieleen, et miten noin pienellä ja sirolla voi olla toi ympärys noin valtava?? Olen ite 176 pitkä ja liivikoko 70D. Suosittelisin et mittautat ittesi asiantuntevassa liikkessä, jotta saat oikeankokoiset liivit. Sieltä on sitten mahdollista ostaa (esim. Triumph) pienentäviä liivejä. Yksi hyvä kikka on Gina Tricon bandeutoppi, joka litistää rintoja mukavasti. Hormoniehkäisyn takia entisenä 70E tyttönä ymmärrän tuskasi. Toki laihdutus ja oikeanlainen salitreeni vaikuttavat tuohon etumukseenkin. Mutta googlaamalla saat varmasti apua oikeanlaiseen pukeutumiseen jotta et erehdyksissä suotta korosta niitä rintoja. Ja rintojasi puristeleville miehille suosittelisin et uhkaat napata kiveksistä pihtiotteen jos ei muuten älyä jättää rintoja rauhaan. (Ja sen kaverin kommentin, joka sanoi et susta tykätään vaan tissien, takia voit heittää roskiin. Ei kukaan oo vielä alkanu rintojen kanssa seurustelemaan, moni kyllä tulee olemaan hurmoksessa niistä. ;))

Saria

Mun ongelmani oli joskus vahvasti ulkonevat nännit. Pienirintaisuus ei ole erityisemmin koskaan minua haitannut, mutta nuorempana nännien näkyminen tuntui hankalalta. Aikanaan opin kyllä keinot peittää niiden näkymistä, joten ei se enää ongelma ole. Ehkä jopa päinvastoin, sopivissa tilanteissa niillä saa mukavasti huomiota, jos sitä on hakemassa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat