E-pillerit

Applequeenish

Elikkäs, aloitin e-pillereiden käytön n. viikko sitten. (Yasminelle), ja olen lukenut paljon niiden sivuvaikutuksista eri keskustelufoorumeilta, mutta ne ovat kaikki joskus ajalta 2006-2008 joten päätin tehdä uuden keskustelun jos vaikka saisin vastauksia kysymyksiini.
Onko teistä moni käyttänyt kyseistä merkkiä?
Entä onko se aiheuttanut teille minkäänlaisia sivuvaikutuksia, jos on, niin kuinka pian pillereiden aloittamisesta?
Itse olen 17v 171/63kg ja toivoisin että rintani kasvaisi A-kupista edes vähäisen, vaikka tosiaan se ei olekkaan pillereiden aloittamisen syy.
Kuukautiseni ovat todella runsaat ja kivuliaat ja niihin toivon saavani apua.
Jännityksellä odotan myös meneekö ihoni huonoon kuntoon.

Kommentit (2)

...

Olen käyttänyt saman merkkisiä pillereitä kohta vuoden ja ainoa huono sivuvaikutus mitä itselleni on tullut on pieni lihoaminen ja mielialan vaihtelut. Rintani ovat myös kasvaneet hiukan ja ihokin näyttäisi olevan hieman paremmassa kunnossa. Kuukautis kipuja ei ole lainkaan, mutta tietysti sivuvaikutukset ovat aina yksilöllisiä..

17

Hei! itse olen myös 17 vuotias ja käyttänyt yasminelle-merkkisiä pillereitä noin puoli vuotta. olen ollut tyytyväinen, sivuvaikutuksia ei ole ollut. paitsi alussa pientä rintojen arkuutta ja väsymystä. iho on ollut parempi eikä halukkuus ole hävinnyt mihinkään! Käytämme kuitenkin edelleen myös kondomia, mikä on lääkärin mielestä turhaa, mutta itseäni pelottaa jättää se pois. pelkään raskautta, vaikka otankin aina pillerit suunnilleen samaan aikaan. olen lukenut netistä tarinoita siitä kuinka joku on tullut pillereistä huolimatta raskaaksi. vaikutuksethan ovat kuitenkin aina yksilöllisiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat